Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liezel1 schreef:Je eigen gezondheid gaat voor.
Maar als ik jouw verhaal zo hoor.... 1 jaar Egypte, geen contact kunnen krijgen, geen adres of andere gegevens... Is het uberhaupt wel de bedoeling dat ze de katten weer op komt halen?
Wat moet je doen als er eentje een DA nodig heeft, of, in het ergste geval, ingeslapen moet worden?
Liezel1 schreef:Je eigen gezondheid gaat voor.
Maar als ik jouw verhaal zo hoor.... 1 jaar Egypte, geen contact kunnen krijgen, geen adres of andere gegevens... Is het uberhaupt wel de bedoeling dat ze de katten weer op komt halen?
Wat moet je doen als er eentje een DA nodig heeft, of, in het ergste geval, ingeslapen moet worden?
.
. Daarnaast ik ook afgesproken dat zij zou betalen voor de kosten. Dit is niet vreselijk veel, maar betaald door haar wordt het niet, daar draaien wij voor op. KG_Images schreef:Naar het asiel gaan ze sowieso niet, ik haal daar dieren vandaan (mijn honden van mijn ouders ook) en zal er dan ook nooit een achter laten. Dus dat doe ik niet. Daarnaast ik ook afgesproken dat zij zou betalen voor de kosten. Dit is niet vreselijk veel, maar betaald door haar wordt het niet, daar draaien wij voor op.