Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caesar schreef:Mensen moeten eens ophouden met dat betuttelende gedoe met dieren. Alles moet maar koste wat kost gered worden omdat baasje niet zonder kan. Een hond is van nature een viervoeter. Zal net als een kat prima vooruit kunnen met 3 poten, maar 2 poten vind ik dieronterend.
Loiz schreef:1 poot geamputeerd oke, maar 2, nee dat vind ik niet dierwaardig en zou ik echt niet laten doen..
Die met 2 achterpoten zal niet z'n heel lang leven hebben denk ik, aangezien ie vreselijk krom loopt zo en zn rug het zal begeven.

Die met dat rolstoeltje onder zn achterpootjes

Yamcha schreef:Caesar schreef:Mensen moeten eens ophouden met dat betuttelende gedoe met dieren. Alles moet maar koste wat kost gered worden omdat baasje niet zonder kan. Een hond is van nature een viervoeter. Zal net als een kat prima vooruit kunnen met 3 poten, maar 2 poten vind ik dieronterend.
Mee eens.
Als er bij mij een pup werd geboren met 2 poten, liet ik hem inslapen. Wat is dat nou voor leven, zo'n hond kan niet normaal hond zijn.....
Niet zo trutten, niet alles willen redden. Laat je hond hond zijn, en als dat niet meer kan, inslapen.....
Dat is niet koud. Dat is liefde voor honden hebben. Alles maar in leven willen houden is alleen maar ego, je doet er maar één een plezier mee, en dat is niet de hond.
Shattered schreef:Verschrikkelijk, zo'n dier moet toch gewoon lekker kunnen rennen en dollen..![]()
Mijn kat heeft nog maar 3 pootjes, maar als ze met 2 zou moeten leven zou ik haar in laten slapen. Met 3 kan ze rennen, spelen en zelfs nog muizen vangen.. Met 2 zou dat allemaal niet meer kunnen..