Hoi allemaal!
Mijn hondje Tinka (Tibetaanse Terrier) hebben we niet gesteriliseerd, tijdens de loopsheid hebben we daar nooit problemen mee gehad.
We wilden haar nog niet steriliseren omdat we misschien nog een nestje wilden met de reu van een vriendin van mijn moeder.
Zorro de reu is ook een Tibetaanse Terrier, we wilden met beide hondjes misschien nog naar de keuring gaan.
De plannen voor een nestje verwaterden een beetje omdat we nog zaten te twijfelen of het wel handig was.
Nu wil het probleem dat Tinka in de kerstvakantie loops was, Zorro was van huis weggelopen en stond voor onze deur te blaffen. Dat is een aantal keer gebeurd.
Toen Zorro voor de zoveelste keer voor de deur aan het blaffen was wilden we hem weer naar huis brengen.
Op dat moment kwam de vriend van mijn moeder thuis en deed de deur open waardoor Tinka onsnapte en samen met Zorro
15 minuutjes zoek is geweest. Later hebben we ze wel weer gevonden.
Net kwam ik erachter dat Tinka haar buik wel erg dik is en strak gespannen staat, dit was een paar weken nog niet het geval.. Ook zijn haar tepels veel dikker en ze is breder geworden.
Waar we wel wat vroeger achter kwamen is dat ze veel meer trek heeft en vaker moet plassen.
De planning is om van de week naar de DA te gaan en een echo te laten maken.
Ook weet ik dus niet 100% zeker dat Zorro de vader is.
Gelukkig hebben we wel alle tijd voor de misschien toekomstige pups maar vervelend is het wel natuurlijk.
Hebben jullie nog tips?
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 18-03-10 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek aangepast.