Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) KoudbloedKim schreef:Die krant is simpel uit te leggen.
Als je een boek of krant leest, zien poezen je staren.
Poezen vinden het heel vervelend als je lang staart (heeft te maken met lichaamstaal van de kat), dus gaan ze op de krant of het boek liggen om te zorgen dat je daarmee op houdt.
Maar er zullen ook een hoop zijn die gewoon aandacht willen.
Relien schreef:Had jij daar foto's van gemaakt? Ik zag in het foto topic laast geweldige foto's van 2 oogjes in een verhuisdoos.wat mijn kat laatst ook dee over dozen gesproken.. ik had 2 min de voorraad kast open laten staan.. kat er natuurlijk in dus ik er heen om ze er uit te jagen maar ik zag niks.. kijk ik goed zie ik door het handvat van een verhuisdoos die achter in staat 2 oogjes en een pootje komen ze was in de doos gegaan maar die was weergesloten waar door ze er niet uit kon.. gelukkig was een vriendin bij mij want ik kan vanwegen me rolstoel niet bij die doos komen..
Arabesk schreef:Ik heb ook nergens gezegd dat katten zelf niet staren.[naam] schreef:Die krant is simpel uit te leggen.
Als je een boek of krant leest, zien poezen je staren.
Poezen vinden het heel vervelend als je lang staart (heeft te maken met lichaamstaal van de kat), dus gaan ze op de krant of het boek liggen om te zorgen dat je daarmee op houdt.
Maar er zullen ook een hoop zijn die gewoon aandacht willen.
Alsof ze zelf nooit staren. Volgens mij ziet mijn kat af en toe dingen die ik niet kan zien ofzo
als de post komt, met name de krant, gaat ie er net zolang aan krabben tot t ding uit de brievenbus valt. zodra ie maar hoort dat er post door t kleppie valt, vliegt ie van de bank of van m'n tas af, om de post eruit te trekken...