Ik word een beetje moedeloos..
Wij hebben een heel lief hondje, Franse Bull, van 2 jaar. Zo ziet zijn dag er ongeveer uit:
7uur: Uitlaten,klein blokje om.. Hij gaat altijd gelijk poepen/plassen.
8uur: ontbijten.
11uur: mee naar stal tot ongeveer 2-3uur.. Hij loopt altijd los en speelt de hele tijd met de andere honden daar. Gaat altijd poepen/plassen
16uur: middag eten
18uur: uitlaten in het park ( half uurtje) altijd alleen plassen
19uur: avond eten.
21uur: uitlaten, klein blokje om. alleen plassen
23uur: Uitlaten.
Hij beweegt dus veel en is nooit alleen thuis. Hij is verder kerngezond en vrolijk en niet te dik/dun.
Maar.. Het probleem is dat hij 's avonds niet wil poepen, hij gaat alleen maar plassen ( zo'n 100 keer, het is een mannetje) maar hij vertikt het om te poepen.. Ik laat hem altijd de laatste keer uit en ik ben dan soms een uur aan het lopen voordat hij eindelijk gaat poepen! Als ik eerlijk ben, heb ik daar niet zo'n zin in zo laat nog..
Maar als ik hem alleen laat plassen dan gaat hij rond 3uur in de nacht janken, net zolang totdat je uit bed komt. Als je hem dan gaat uitlaten gaat hij wel vrij snel poepen.
Heeft iemand misschien een tip?? Want het is niet zo dat hij om 23uur niet kán poepen, want als ik heel lang blijf lopen komt het vanzelf..
Dus hoe laat ik mijn hond 's avonds poepen
Ik hoop dat iemand een tip heeft want het is heel vervelend!Alvast bedankt, Agnes.

)