De kat hebben wij pas zo'n 6 weken, het is een pers maar bij zijn vorige eigenaar is zijn vacht niet goed bij gehouden waardoor hij helemaal vol met klitten zat.
Bij de dierenarts is er dus afgesproken om hem gelijk te wassen en te scheren aangezien hij toch een roesje kreeg voor de operatie.
Nu hebben wij hem gisteravond weer opgehaald, na een paar uur heb ik hem maar uit zijn reismandje gehaald (hij kon er zelf nog niet uit komen), en schrok best wel van hoe hij eruit ziet..
Op sommige plekjes is hij kaal tot op de huid en op andere stukken steken er overal nog lange plukjes haar uit, zijn borst is half geschoren.. rechts zit vrij weinig haar en links zit het nog vol met klitten..
Ook is hij nog op ik weet niet hoeveel plekken raakgeschoren
Op het bonnetje wat ik heb meegekregen stond wassen/scheren, de assistente zei gisteren zelf dat ze hem niet meer gewassen heeft.
En op een paar euro na is het bedrag hetzelfde als wat het weghalen van het gezwel heeft gekost..
Ik vind het belachelijk dat ze me zoveel geld hebben laten betalen voor het verminken van mijn kat, en mijn vraag is nu dus ook.. kan ik mijn geld hiervoor terug eisen??

Een pers met klitten blijft een pers met klitten, ook al scheer je m kaal dan toch blijf je altijd plukjes en streepjes houden.