Zooplus. Wie heeft ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xLenax

Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 20:58

Ik heb bij zooplus de Katten krabpaal Atlas gezien. En wil deze graag bestellen voor mijn 3 poezels.
Wie heeft er ervaring met deze paal? En met deze webwinkel?
Ik ben benieuwd.

groetjes

_00_0

Re: Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:32

ik heb al eerder bij zooplus besteld. Zeer goede winkel met goede levertijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:34

Ik bestel regelmatig bij Zooplus.
Voordelen;
*je kan op je krent spullen uitzoeken, hoeft niet de kou in en bespaard weer geld (Brandstof) en heel veel tijd.
*T gemak; ze brengen overal waar jij wilt, ik laat het op mijn werk bezorgen daar is altijd wel iemand.
*je kan kiezen tussen vooruit betalen of naderhand.
Je krijgt ook keurig een mailtje als je bestelling aangekomen is of
is opgestuurd, met barcode voor track en trace.

Ik ben er erg tevreden over en ben dus een vaste klant.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:35

Ik heb geen ervaring met de krabpaal maar ik vind Zooplus een goede site. Ook de hokken die ze voor knaagdieren aanbieden zijn beter dan de gemiddelde kwaliteit.
Ik heb ook nog geen slechte ervaringen gehoord met bestellen enz.
Dus ik zeg doen! ;) Mooie krabpaal trouwens en een stuk goedkoper dan normaal!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:38

Ik heb net vandaag mijn bestelling van Zooplus binnen gekregen die ik zondag avond had besteld. Super snelle service dus!

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij hun bestelde, maar ben er erg tevreden over. Spul was goed verpakt en ze zijn vrij goedkoop.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:39

De webwinkel vind ik érg goed! Bestel er vaker naar grote tevredenheid. :)

elizevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:40

Ik bestel er iedere maand wel wat, ook altijd standaard mijn voer en ik ben tot nu toe enorm tevreden! Super kwaliteit/prijs verhouding en een goeie levertijd!. Kortom: Een geweldig goeie webshop.

Rozebottel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 21:45

Ik bestel regelmatig kattenvoer bij Zooplus en heb ook al eens een krabpaal besteld. Over de winkel ben ik wel goed te spreken, maar over de pakketdienst een stuk minder. Alle dozen zijn tot nu toe stuk aangekomen. Ze werken met twee verzendmaatschappijen en allebei maken die er een potje van. Meestal zit er allemaal posttape op, namens de duitse post, omdat de doos stuk is gegaan tijdens de handling.
Er wordt dus niet zachtzinnig met jouw nieuwe spullen omgegaan.

Moet ik wel even eerlijk erbij zetten, dat de verpakking (de omdoos) dus stuk was, maar aan de spullen die erin zaten, mankeerde niets... Dus ik blijf er wel bestellen.

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 22:12

Nou, na jullie goede ervaringen heb ik maar meteen mijn bestelling gedaan.
Ik krijg alleen nog geen bevestiging via de mail. Hebben jullie daar ook wel eens langer op moeten wachten.

Ik heb trouwens wel al erg veel zin om de paal voor de poezels in elkaar te zetten. ik denk dat ze hem erg gaaf zullen vinden!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:15

Ik ben er ook erg tevreden over. Ik bestel zowat alles op het eten voor mijn baardagame en het kattenvoer (komt van de DA) na, voor de dieren bij ze. Ik vind het ook fijn dat ze het meestal in grotere dozen doen met van die plastic dingen erin zodat hetgeen wat erin zit minder kans op beschadiging heeft met levering. We bestellen er maandelijks wat bij.

Met de krabpaal heb ik geen ervaring, wel hebben we een krabton bij ze gekocht die erg in de smaak valt. (we hebben oude katten en veel op dingen klimmen is niet meer interessant voor ze)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:16

Ik heb meerdere keren daar besteld en iedere keer zeer tevreden.

De laatste keer echter een krabpaal gekocht, kattenbakkorrels, voer en nog wat dingetjes.
De (behoorlijk zware) krabpaal hadden ze echter op alle andere spullen gegooid, gevolg was een grote scheur in meerdere zakken en kattenkorrels/voer los door de hele doos.
Heb hier een mail over gestuurd met een foto erbij hoe ik mijn bestelling binnen heb gekregen maar nooit meer iets hiervan gehoord.
Daarom bestel ik niet meer daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:17

xLenax schreef:
Nou, na jullie goede ervaringen heb ik maar meteen mijn bestelling gedaan.
Ik krijg alleen nog geen bevestiging via de mail. Hebben jullie daar ook wel eens langer op moeten wachten.

Die komt wel, kan wel een paar uurtjes duren zelfs. Maar hij komt :)
Veel plezier met je bestelling leuk toch zo achter de PC bestellen?
Iessie schreef:
Heb hier een mail over gestuurd met een foto erbij hoe ik mijn bestelling binnen heb gekregen maar nooit meer iets hiervan gehoord.
Daarom bestel ik niet meer daar.

Oei dat is wel heel erg slordig, kan je ook niet iemand bellen?

inge1968

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:17

bestel hier altijd voor mijn katten echt prima winkel.
je spaart hier ook nog punten voor gratis artikelen.
ook een keer een krappaal besteld ook prima alleen niet lang bestand tegen 4 katten die er dagelijkt inhangen.
wil ze dus even gaan mailen of ze de onderdelen ook los kunen leveren.
1 van de palen is namelijk helemaal op en is toe aan nieuw touw.
maar prijs kwaliteit verhouding is prima en ik hoef niet zelf te slepen met mijn kattengrint

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:18

Topwinkel :P

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:18

Ik denk dat Zooplus daar vrij weinig aan kan veranderen. Maar reactie was inderdaad wel netter geweest.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:20

Ik heb die Atlas krabpaal ook, heerlijk ding! had hem ook binnen 2 dagen in huis via zooplus.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:21

Ze hadden de plastic zakken ed wel op de krabpaal kunnen leggen, ipv die paal op de zakken te gooien. En dan een sticker met deze kant boven ofzo, dan was er niets gebeurd denk ik. :)
Een mailtje met excuses oid had ik ook wel geaccepteerd hoor. ;) Maar ik heb nooit meer iets gehoord.
Heb er in totaal zo'n 6/7 keer besteld, en iedere keer tevreden. Alleen de laatste keer dus niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:28

Maar heb je dan niet gebeld Iessie?
Ik heb tot nu toe altijd mijn bestelling in goede staat ontvangen,
staat trouwens op de site dat als je de bestelling beschadigd aankomt je hem niet weigeren, dan wordt hij teruggestuurd en krijg je nieuwe als je hierover heb gemaild.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:25

Ik bestel er altijd honden en kattenvoer, ik ben altijd zeer tevreden. Ze zijn snel en bij mij is het altijd netjes verpakt. Ik heb er ook een krabpaal vandaan, deze bleek kapot te zijn, maar dit onderdeel is netjes vervangen en de paal staat nu al anderhalf jaar naar volle tevredenheid!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:26

Ik heb ook goede ervaringen met Zooplus.
Na de bestelling meteen een automatische email met dat het besteld is en het word snel geleverd.
En ook een erg nette bezorging.

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 23:40

Fijn dat er zoveel fijne ervaringen zijn. ik heb ondertussen nog steeds geen bevestigingsmail gehad. Dus ik wilde even op de site mijn bestelling checken. Maar de site kan hij schijnbaar niet weergeven. Ook niet via de link van de reclame hier op bokt. Kleine storing ga ik maar vanuit. Ik hoop dat ik morgen de mail met de bevestiging krijg.
En ik hoop natuurlijk dat mijn katten de paal leuk gaan vinden. Maar dat denk ik wel. Mijn Turk zit altijd op de meest hoge plekjes, dus zo'n krabpaal tot aan het plafond komt wel van pas!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:42

Met de krabpaal heb ik geen ervaring, met zooplus wel. Superwinkel en superservice en je kan overal kleine kortingen vandaan sprokkelen :P
Snel binnen en nog nooit problemen gehad. Bovendien zijn producten regelmatig goedkoper dan in de winkel (grote zakken kattenvoer) en de verzendkosten vind ik ook erg netjes.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:46

Ik kan nu gewoon op zooplus.nl komen.
Mocht je morgenochtend de mail nog niet hebben dan zou ik voor de zekerheid anders even bellen.

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 23:47

Ik kan nu ook weer op de site komen, ga eens even kijken!

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 23:54

Ik kan niet bij mijn bestelling komen, vind dit toch wel een beetje raar. Als ik morgen nog geen mail heb, ga ik maar eens contact opnemen.