Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiqa schreef:Mijn Donna werd loops toen ze ruim een jaar was, dit duurde ruim 4 weken, tot twee weken erna vloeide ze nog af en toe bet als wij vrouwen, maar die pruim was toch wel geslonken.
Hoelang is ze bijelkaar loops geweest?
Chiqa schreef:Dan zou ik toch wel even de DA bellen, een baarmoederontsteking is niet geheel ongebruikelijk na een loopsheid helaas. Gewoon voor de zekerheid.
Pollewoppy schreef:Ik zat ook aan baarmoederontsteking te bellen. Even langs de dierenarts, baarmoederontsteking is heel vervelend!
Pollewoppy schreef:Chiqa: Vervelend is idd te zacht uitgedrukt!
smokey17 schreef:Nou net poos aan de lijn gehangen met da(die ik overduidelijk wakker belde) gelukkig mijn favo da.... en vanalles bij langsgelopen wat het zou kunnen zijn. Maar we hebben geen idee.
Pollewoppy schreef:Ik heb toen ik nog bij de dierenkliniek werkte een paar teven meegemaakt met baarmoederontsteking. Dat was kantje boord idd. Eentje was al in een ver stadium, je rook het meteen toen de hond binnenkwam. Een typische geur was het.
Mjay schreef:als je gaat wachten tot de etter eruit komt dan is je hond al goed ziek, het kan nog loopsheid zijn maar ook bijvoorbeeld een vaginitis, of toch een beginnende baarmoeder ontsteking? who knows... zolang ze nu op dit moment gewoon wil eten niet aan het braken is en gewoon gedrag vertoond zou ik morgen gewoon even contact opnemen met de DA... spoed is het dan niet lijkt me.. een echte pyometra daar zijn ze altijd goed ziek van...
en is ook al gebeurd! Chiqa schreef:Pollewoppy schreef:Nog even antwoord op je vraag: Ik denk dat ik de voorkeur zou geven aan de bus
Zou ook mijn keus zijn, heb je de temperatuur al opgenomen?