Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yamcha schreef:Niet betalen.
Je moet een loopse teef niet los laten lopen.
Zolang ze die rekening niet hebben, al helemaal niet.
Jenna schreef:Niet dat ik weet..er lag toen een hoop sneeuw volgens mij hebben ze wel gepoogd met sneeuw op de reu er er vanaf te krijgen. Maar daar reageerde hij niet op en bleef rustig staan. Maar ja ik ben er niet bijgeweest heb alleen de verhalen van mijn broers gehoord.
riz95 schreef:Ik heb niet echt verstand van honden ofzo.. maar misschien werd hij daar (van het sneuw gooien en hem van haar aftrekken) agressief van dat hij juist door ging?
Jenna schreef:Niet dat ik weet..er lag toen een hoop sneeuw volgens mij hebben ze wel gepoogd met sneeuw op de reu er er vanaf te krijgen. Maar daar reageerde hij niet op en bleef rustig staan. Maar ja ik ben er niet bijgeweest heb alleen de verhalen van mijn broers gehoord.
mltex schreef:Yamcha schreef:Niet betalen.
Je moet een loopse teef niet los laten lopen.
Zolang ze die rekening niet hebben, al helemaal niet.
en al helemaal geen dominante reu die schade aanricht, even reeel blijven.
Ze kan toch zo naam van die DA doorgeven? kun je het navragen en ze kan zelf wel een afdruk vinden/laten maken.
Als ze gesteriliseerd is vanwege deze schade dan heeft ze een goed punt.
Jenna schreef:Yamcha: Dat vind ik dus ook. Zij beweerd het niet geweten te hebben dat de teef loops was.
Ik vind dat je een dubbele verantwoordelijkheid hebt als je een loopse teef hebt.
Nu heb ik zelf 2 teven, 1 labrodor die niet gesterilieerd kan worden vanwege een hartprobleem en een duitser die nu voor het eerst loops is. Nou geloof me..de spetters vliegen je om je oren als je geen broekje aan doet![]()
![]()
Daarbij zegt ze dat de teef 8 maanden is en voor het eerst loops was. Ik snap dat niet, mijn beide teven zijn met hun eerste loopsheid echt super duidelijk loops.
En ze beweerd dat er pups in zaten op het moment dat ze geopereerd werd. Nou kan het aan mij liggen maar volgens mij zijn het geen pups binnen een paar uur.
Dus mijn vermoeden is een beetje dat ze hebben gedacht...leuks pups en dat er daarwerkelijk iets mis ging. Maar het idee van fijn de sterilisatie verhalen zou ik ook zo geloven.
Maar goed..als het echt waar is vind ik het wel sneu voor de hond.
Ze zou de rekening gaan zoeken..nou ben benieuwd!Vind eht erg knap dat je die 'kwijt' bent.
Bedankt voor jullie reacties!
)Hypofocus schreef:Iedere honden eigenaar weet toch dat je honden rustig hun gang moet laten gaan als ze eenmaal "vast" zitten...
Maw iedere randdebiel kan een dier kopen.. Maar goed ik wijk te veel af..
Yamcha schreef:mltex schreef:en al helemaal geen dominante reu die schade aanricht, even reeel blijven.
Ze kan toch zo naam van die DA doorgeven? kun je het navragen en ze kan zelf wel een afdruk vinden/laten maken.
Als ze gesteriliseerd is vanwege deze schade dan heeft ze een goed punt.
De reu was binnen, zelf naar buiten geglipt.
Als ze hem nu buiten los liet lopen, vind ik het nog een ander verhaal.