Onze katten werden op een gegeven moment ontzettend dik, m'n moeder had ze al op speciaal voer en ze waren op dieet. Alsnog werden ze alleen maar dikker en ze zijn nu op het punt dat het gewoon niet meer gezond voor ze is..
Ze lijken nu gewoon zwanger, zo dik, zelfs ons gecastreerde katertje.. Ja hij was al mollig, maar nu is hij zoo dik!
Nu kwam mijn moeder de buren tegen in de supermarkt.. En die verklaarden dus waarom ze zo ontzettend dik waren...
Ze halen ze naar binnen en geven ze constant te eten...
Wij zijn regelmatig een kat kwijt, en na veel roepen komt de kat er dan ook niet aan... Raar wanneer hij gewoon binnen opgesloten zit...
Mijn moeder vond het wel grappig en ziet er geen erg in...
Persoonlijk vind ik het gewoon ronduit associaal... Waar halen ze het lef vandaan om onze katten mee naar binnen te nemen, zelfs andere namen te geven, terwijl ze weten dat ze van ons zijn, goed gevoerd worden en ze niks te kort komen..
Ja ik ben er echt pissig om.. Ik ga toch ook niet de katten uit de buurt naar binnen lokken om ze vervolgens eten te geven?
Als het nou een zwerver is die mager is, die je dan te eten geeft...
Maar goed waar ik dus bang voor ben is omdat ze bij ons op dieet staan, maar blijkbaar gigantisch veel te eten bij hun krijgen, dat ze op den duur niet meer bij ons komen... Tja ze krijgen daar immers meer eten...
En ja ik ben best boos...

Ik mag van m'n moeder dus niet naar ze toe om te vragen waar ze mee bezig zijn...
Als ze zonodig een kat willen, halen ze maar 1 uit het asiel, die beesten willen graag een goed tehuis...
Wat zouden jullie doen??

Of ligt jou paard ook in een mandje aan de verwarming, dán kunnen we verder babbelen.