Dit jaar is Oud en Nieuw anders dan andere jaren. Mijn lieve hond Benji is net [1uur geleden] dood neer gevallen op het veldje toen ik hem ging uitlaten. Hij was vanaf gister al niet lekker,ik zou vanmiddag met hem naar de dierenarts gaan. Vanaf 1 uur is er vrij spreekuur,maar het hoeft niet meer. Hij is 13 jaar geworden,had al wat ouderdoms kwaaltjes maar ging nog heel graag mee wandelen. Tot een uur geleden,hij wilde graag mee,ging opeens een paar keer liggen,liep weer en valt opeens neer. Ik riep zijn naam,maar zijn ogen draaiden weg,zijn hartslag voelde ik niet meer. Na 1 minuut zijn laatste stuiptrekkingen en de laatste lucht blies hij uit. Daar lag hij levenloos op dat grote veld in de sneeuw,het sneeuwde volop. Ik heb hem opgetilt en naar huis gedragen.Hij ligt in de tuin op en onder een deken. Ik wil hem straks gaan begraven in onze tuin. R.I.P. Benji. 31-12-2009.
He getsie, wat naar dat hij zo neer valt. Maar het is zijn tijd geweest. Heel veel sterkte, hopen dat de rest van het nieuwe jaar iets leuker verloopt..
RaichuHollow
Geplaatst: 31-12-09 12:56
He bah... wat een rottige manier om het nieuwe jaarin te gaan... Heel veel sterkte.
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 31-12-09 12:56
Heel veel sterkte! Maar eigenlijk vind ik het wel een hel mooie dood, en jij was bij hem...
Maflinger_S
Geplaatst: 31-12-09 12:58
Da's wel een rare belevenis en wel even schrikken. Wel een mooie dood, zo in het harnas gestorven.
sterkte. Voor je hond idd wel de mooiste manier om te gaan, maar het blijft natuurlijk rot.
kimmie261
Geplaatst: 31-12-09 13:01
wat vreselijk om zo je oud en nieuw af te sluiten,maar hij is zoals gezegd wel in het harnas gestorven,blij meegegaan en ineens was het over...een dierenarts had hem dan ws ook niet meer kunnen helpen...
heel veel sterkte met het verlies van je vriendje Benji
Carlijn101
Geplaatst: 31-12-09 13:02
Jeetje... heeel heel veel sterkte ermee.
Nikka
Geplaatst: 31-12-09 13:02
Wat verschrikkelijk voor jullie, heel veel sterkte!
Rienn
Geplaatst: 31-12-09 13:04
Jeetje dat is schrikken. Ik vind het een mooie dood, jij was bij hem en hij deed wat hij vast graag altijd deed, buiten spelen.
Veel stekte met het verlies van je trouwe vriend.
zipje71
Geplaatst: 31-12-09 13:07
jeetje wat naar voor je, maar 1 lichtpuntje hij heeft geen lange lijdensweg gehad. Heel veel sterkte!!
Vreselijk wat moet jij geschrokken zijn toen hij ineens dood bleek te zijn... Voor je hond wel de mooiste manier, zo is er van ons ook 1 gegaan, die sprong met zn vriendinnetje samen uit de auto maakt nog 2 grote sprongen het bos in en viel toen dood neer, helaas pas 8 jaar maar wel een hele mooie manier om te gaan.
Wat erg voor je! Gecondoleerd en veel sterkte met het begraven van je maatje, een maand geleden hebben wij hetzelfde moeten doen. Hij heeft gelukkig niet lang hoeven lijden al maakt dat het gemis niet minder erg natuurlijk.. Nogmaals veel sterkte met je verlies!