hier nog een topic over guuske mijn gekke spook.
Guus hebben wij met de fles opgevoed, we hebben hem sinds hij 1 weekje oud was.
Wij zouden een katertje uit dat nest krijgen en dat best lag op een boerderij.
Toen mamapoes even weg was heeft guus het op een lopen gezet en heeft zich onder een pallet met strobalen verstopt. Niet zo slim want hij had geen energie meer om terug te gaan, dus kon hij geen melk meer drinken bij zn mama.
Toen wij daar aankwamen om te gaan kijken lag er ineens een kitten te weinig dus wij zijn gaan zoeken. Daar lag hij onder de pallet helemaal stijf en koud met zijn mondje open
Eerst dachten we dat hij dood was maar toen voelde we hem zachtjes ademen. Dus wij snel naar de dierenarts, en onderweg in een warme handdoek wat water gedronken (van mn vinger gelikt
)Toen we daar waren zat er al wat meer leven in, hij piepte wat en voelde niet meer zo koud aan.
De dierenarts vertelde dat hij was uitgedroogd en onderkoeld, en dat hij niet meer terug kon naar zijn nest omdat hij te zwak was tegenover zijn broertjes en zusjes. Dus hij moest mee naar huis, hij heeft lekker een tijd in een wasmand met een vliesdekentje gezeten en we moesten hem 8 keer per dag (en ook 's nachts) een flesje melk geven.
inmiddels is hij een maand of 7 denk ik. Hij zal altijd wat kleiner blijven maar dat is niet zo erg.
hij is van afschuwelijk (veel te kleine oren een rattenstaart en poten en uitpuilende ogen) naar lelijk (veeeel te grote oren en zo'n kale lelijke rattenstaart) naar mooi gegaan
Er waren maar weinig mensen die dachten dat hij het zou halen, niemand gaf hem een kans van overleven, en moet je hem nu eens zien
genoeg gezeur
hier de foto's van afschuwelijk :

Naar lelijk :

Tot een super lekkerding :

Hij doet zich vaak heel schattig voor :

Maar het blijft een gek

ps de zwarte poes op sommige foto's is joop, mijn andere poes. maar die is niet zo fotogeniek omdat je op elke foto alleen een zwarte vlek ziet

Groetjes Elles, Guus en Joop

voor meer foto's en leuke filmpjes van guus
klik hier