Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

saskiab schreef:Oh ik vind het ook altijd zo erg!!!
Ik stop altijd als ik een dode kat zie liggen en leg hem dan aan de kant.
Afgelopen zomer hebben een vriendin en ik ook een kat aangereden. 2 kater sprongen voorbij en de achterste werd geraakt. Mijn vriendin in paniek en is doorgereden en kon/wilde niet stoppen. Eenmaal thuis 2 min later ben ik in de auto gestapt en ben terug gesjeesd! Ik wil weten of het dood is of niet. Maar hij was dood. Ik heb hem in de berm gelegd.
Mijn vriendin is echt kattengek net als ik. Ze was helemaal overstuur en kon niet stoppen.
En je voelt het vaak echt wel! Zo niet dan hoor je de klap wel!
Gewoon niet kunnen stoppen, iel..
] net aangereden op de weg.. Ze rijden hier ook zo hard..Gelukkig worden er wel dingen aangedaan maar onze katten leven nu binnen.. 
Chiqa schreef:Wie weet zijn ze ook net als jou uitgestapt en hebben ze net als jij het dier aan de kant van de weg neergelegd. Konden ze verder niets voor het dier betekenen net als jij.....
Kan me voorstellen dat je dr rot van geslapen heb maar zou niet te hard oordelen als ik jou was.
En een kat niet onder je wielen voelen? Nou dan is er iets goed mis, dat voel je wel degelijk...Zelfs een mus voel je.
Lauratje_88 schreef:Hier in de buurt is er iemand (weet niet wie maar blijkbaar een blauwe auto) en die rijd expres dieren dood, hij mikt echt op de dieren en wijkt speciaal uit om het dier te doden (hij rijd soms zelfs een deel over het voetpad) die mens is echt ziek, er zijn al vele die het gezien hebben en ze hebben zijn nummerplaat enzo maar de politie vindt het niet belangrijk genoeg. Zelf heb ik ook al een kat zien overreden worden, ze is weg gelopen ben er nog achter gelopen maar ze was opeens verdwenen.

Lauratje_88 schreef:Hier in de buurt is er iemand (weet niet wie maar blijkbaar een blauwe auto) en die rijd expres dieren dood, hij mikt echt op de dieren en wijkt speciaal uit om het dier te doden (hij rijd soms zelfs een deel over het voetpad) die mens is echt ziek, er zijn al vele die het gezien hebben en ze hebben zijn nummerplaat enzo maar de politie vindt het niet belangrijk genoeg. Zelf heb ik ook al een kat zien overreden worden, ze is weg gelopen ben er nog achter gelopen maar ze was opeens verdwenen.
Saskia9 schreef:nee,het arme diertje lag midden op de weg.. Midden in een plas met bloed.. die hebben ze echt niet aan de kant gelegd..
En ook al hebben ze dat wel gedaan..dan hebben ze een nog levend dier achter gelaten..welke ik dan helemaal niet kan begrijpen!
Dat vond ik zo 'mooi' om te zien! Ze namen echt heeel lief afscheid van elkaar!
Chiqa schreef:Saskia9 schreef:nee,het arme diertje lag midden op de weg.. Midden in een plas met bloed.. die hebben ze echt niet aan de kant gelegd..
En ook al hebben ze dat wel gedaan..dan hebben ze een nog levend dier achter gelaten..welke ik dan helemaal niet kan begrijpen!
Dier kan naar de weg gekropen zijn ik heb hier een kat gehad die aan de overkant aangereden is door een auto, zich met gebroken rug naar huis is gesleept en is overleden in het kattenluik..
Ben het met je eens dat een levend dier achterlaten ook niet mijn ding is, maar zoals ik al zei kan ej daar niet over oordelen, je titel is best hard.
Jij heb het dier toch ook geen genadeklap durven geven?
Chiqa schreef:Saskia9 schreef:nee,het arme diertje lag midden op de weg.. Midden in een plas met bloed.. die hebben ze echt niet aan de kant gelegd..
Jij heb het dier toch ook geen genadeklap durven geven?