Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Niks om je druk over te maken! 
Inez_25 schreef:Ja die van mij deden het vroeger ook, ze leken dan wel op een speelgoeddiertje die je moet aantrekken en dan beginnen te vibreren en vooruit lopen.
Die van mij draaide rondjes rond de andere en trilde er maar op los prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt
Dat heet berig zijn

wemkelover schreef:hihihi dat gaat niet door, twee is meer als zat. En heb me vriend al eens lief aangekeken voor nog een maar helaas.
Het is nou ook alweer over. Ik heb er niet veel problemen mee maar is wel wat irritant af en toe. En die kleine krijgt dan ook weinig rust. Maar het is maar paar dagen en af en toe pakken we de grote er dan even voor een uurtje uit. Moet maar even.
wemkelover schreef:Inez_25 schreef:Ja die van mij deden het vroeger ook, ze leken dan wel op een speelgoeddiertje die je moet aantrekken en dan beginnen te vibreren en vooruit lopen.
Die van mij draaide rondjes rond de andere en trilde er maar op los prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt
Dat heet berig zijn
Ok hahaha.
Die witte van mij gaat dan ook met zijn achterste wat draaien. Zag ik vanochtend.
Gelukkig dat dit vrij normaal gedrag is. Want liep eerst wel wat te twijfelen wat het nou percies was.
Dit zijn ze.
@ Wendy_komen: hihi ja is echt een vrouwtje.
Marjoow schreef:Rangorde bepalen, hmmm.
Ik had eerst een cavia, Bijou, na 4 jaar kwam daar Shadow bij. En hoewel Bijou de hoogste in rang was, liet Shadow dit gedrag zien. Nu met Jules erbij (Bijou is overleden) doet Shadow het nog steeds.
. Bv harde deurbel of laat iets vallen.
.