Haha leuk, hij heeft het wel naar zijn zin geloof ik
Machonito
Geplaatst: 21-12-09 12:49
ha gaaf zo in de sneeuw wel erge leuke konijn hij heeft de kleuren van een japanner en de pluimen bij zijn hoofd van een vos konijntje.
erg mooi konijntje.
en lekker genieten in de sneeuw hahahahah.
Kellyy
Geplaatst: 21-12-09 12:49
Haha wat een leuke foto's! En een gave konijn zeg,zo met die kleuren!
spitenmazz
Geplaatst: 21-12-09 12:50
haha leuk!, en wat een mooi konijn zeg!
Rodo_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 12:51
@ saaarr: Jaa ik denk ook dat hij het naar zijn zin heeft
@ Machonito: Er zat ook geloof ik iets van een japanner in. Toen ik hem kocht werd het verteld maar dat is al bijna 3 jaar geleden dus weet het niet meer & Dankjewel
Hahaha, het lijkt haast wel of ie een sneeuwbal/pop aan het maken is! Inderdaad leuk die kleurtjes, heeft wel wat weg van 1 van mijn poezels, die is tortiesmoke en ook zo getekend.
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 21-12-09 23:45
he eindelijk andere sneeuw-foto's na al die paardjes en honden in de sneeuw: een konijntje! Is dat niet te koud voor je nijntje? Ik vind het wel een heel leuke nijntje hoor. reuze moppig. Heb je hem normaal ook in een buitenhok?
Hahah jaa inderdaad! Er zijn veel paarden en honden in de sneeuw en nu maar mijn gekke konijn
Nee hij heeft het niet koud hij is zijn hele leven al buiten, ik heb hem gekregen toen die bijna 7 weken was en de ''hobbyfokker'' vertelde dat ze ook buiten waren geboren. Dus mijn konijn weet bijna niks anders. Hij heeft een hok die uitloopt naar een ren, en kan zelf bepalen of hij in zijn hok met stro wilt of in zijn ren ( Buiten) Hij blijft echt altijd buiten in de ren hij vind dat veel leuker. En hij heeft ook een wintervacht die steeds iets dikker wordt