Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je zou je hond er natuurlijk een onwijs groot plezier mee doen , en zo te lezen weet je wel waar je aan begint/wat je in huis haalt.
Yamcha schreef:Ik neem zeker niet de eerste de beste, ik zie ook zeker wel wat in deze hond.
En over het algemeen weet ik aardig goed wat ik doe, als het om honden gaat. Maar deze hond is verdomd pittig, het is alleszins geen Labrador........
En er gaat onwijs veel tijd in zitten, vertrouwen wat ik terug moet winnen, heel veel geduld moet ik hebben.....
Maar ik kan het beest niet uit mijn hoofd zetten, echt niet.
@ Tamii: het is een Duitse Herder.
Maargoed, dat doet er niet toe. 
Yamcha schreef:Weet ik ook wel, trok maar een vergelijking hè
Ergens heb je er wel gelijk in dat ik alleen die beslissing kan nemen. Maar op Bokt denken mensen vaak fijn mee, soms heb ik daar echt steun aan
Waarschijnlijk heb je zelf al een idee wat je ermee wilt doen, en het kan erg helpen als mensen zeggen dat dat de juiste (of verkeerde) is in hun ogen. Ik kan er geen gefundeerde mening over geven, ik heb geen ervaring met echte probleemhonden (alleen een erg lastige labrador
)
geerke schreef:wie heeft hij gebeten met uitlaten?
de baas of een andere hond?
Ik heb altijd minder moeite met een probleem geval als hij tegen mij moeilijk doet,dan dat hij de rest van de roedel grijpt....het probleem met mij komt meestal wel goed.
geerke schreef:wie heeft hij gebeten met uitlaten?
de baas of een andere hond?
Ik heb altijd minder moeite met een probleem geval als hij tegen mij moeilijk doet,dan dat hij de rest van de roedel grijpt....het probleem met mij komt meestal wel goed.

Laura82 schreef:Yamcha schreef:Weet ik ook wel, trok maar een vergelijking hè
Ergens heb je er wel gelijk in dat ik alleen die beslissing kan nemen. Maar op Bokt denken mensen vaak fijn mee, soms heb ik daar echt steun aan
Bedoel het ook niet verkeerd hoorWaarschijnlijk heb je zelf al een idee wat je ermee wilt doen, en het kan erg helpen als mensen zeggen dat dat de juiste (of verkeerde) is in hun ogen. Ik kan er geen gefundeerde mening over geven, ik heb geen ervaring met echte probleemhonden (alleen een erg lastige labrador
![]()
)
Vind het overigens geweldig wat je met die honden doet

.