Ook als we haar met de andere honden laten meespelen doet ze niets, ze loopt wel mee maar ze toont geen interesse in het balletje/knookje...
Is er een manier om haar wél te laten apporteren? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Is er een manier om haar wél te laten apporteren?
.

Buren hebben het namelijk ook gezien!
MamboBeach schreef:Is misschien heel maf wat ik zeg maar ik kreeg mijn hond met 8 maanden en het enige wat hij deed was suf kijken!
Ik ging zelf met een hoge stem en helemaal enthousiast met die bal aan de gang. Eerst zat hij droog te kijken en op een gegeven moment dacht hij denk ik toch dat het wel leuk zou zijn, baasje deed immers zo dom.![]()
Zo is het echt gelukt!!!
Ik ben inmiddels wel verhuisd!Buren hebben het namelijk ook gezien!
ik heb het zelfde geprobeerd namelijk
En als er iemand idioot en enthousiast kan doen met de honden dan is het mijn broer wel
Maar dan zit ze naast me en kijkt ze zo naar boven van "baas kijk die idioot nou..." 

Zou het kunnen dat Donya gewoon een heel rustig temperament heeft en simpelweg niet speels is? Want ik vraag me altijd af of ik het dan gewoon heel erg fout doe als ze al die dingen niet doet... Vrijwel alle jacks die ik ken zijn welliswaar wel braaf en lief en knuffelig maar die spelen ook allemaal graag... Donya niet. 
Ze irriteert zich aan dat gepiep denk ik.

Maar tot apporteren komt het nooit. Dat is het verste dat ik haar ooit met een boel enthousiasme gekregen heb
"