Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_janet_ schreef:nou lijkt me niet zo moeilijk he
Gewoon bellen!!!
Waarom vragen mensen het toch altijd op bokt. Bellen naar de DA kost niets hoor...
Sjolvir schreef:Morgen vroeg, als hij nu aan het uitdrogen is..... zucht... slaap lekker....
In de tussentijd misschien een optie, dat je je kat met een spuitje water in zijn bek doet????
Krijgt 'ie allicht nog wat vocht binnen.... kun je de schade misschien nog iets beperken.....
Ilco schreef:_janet_ schreef:nou lijkt me niet zo moeilijk he
Gewoon bellen!!!
Waarom vragen mensen het toch altijd op bokt. Bellen naar de DA kost niets hoor...
Mensen vragen om advies...Meer niet. Ik bedoel er verder niets mee. Je bent niet verplicht om te reageren. Ik wwet het gewoon even niet meer. En ik zal niet de enige zijn die een topic opent omdat ze het echt niet weten.
De rest...bedankt...Ik ga morgen even bellen.
lodo schreef:Waarom hier moeite doen om een antwoord van leken te krijgen als je met 1 telefoontje naar de spoeddienst het antwoord kunt krijgen ?.
(dit vraag ik me elke keer af bij dit soort vragen op Bokt).
Raveltje schreef:Uitdroging gaat zeer snel en als jij nu al zegt dat je kat uitdroogt, dan is het straks echt te laat.. Het luistert zo nauw bij een kat (elk dier trouwens), zou als ik jou was nu bij de da zitten..
Snap eerlijk gezegd niet dat je het er op aan laat komen, straks is het diertje verder van huis..