Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barvrouwke schreef:Ik zal ook om de desbetreffende dierenarts vragen, en die vervolgens opbellen om verhaal te halen.
Caira schreef:Barvrouwke schreef:Ik zal ook om de desbetreffende dierenarts vragen, en die vervolgens opbellen om verhaal te halen.
Waarom zou je verhaal moeten halen, zo erg is het toch niet? De beste man heeft tot tegendeel bewezen in elk geval recht op het voordeel van de twijfel.
Als dit verhaal omgekeerd op bokt staat wordt er ook gelijk geroepen dat de persoon van de aanvallende hond moet betalen.
Gewoon rustig wachten tot de man terugkomt, da rekening vragen en naam adres en verzekering van de man en laat de verzekering het dan maar uitzoeken.
sifra01 schreef:Ik zou ook eerst wat bewijs willen hebben, voordat je betaald. Maar je bent er dus zelf bij geweest? Dan heb je toch wel een indruk van hoe erg het was? Ik zou dan ook zeker wel mijn twijfels hebben. Niet zomaar betalen dus.
nicole_hetty schreef:bedankt voor alle (snelle) reacties hier kan ik wat mee.
er zitten goede tips bij.
maar is het niet raar dat die eigenaar niet gelijk zijn adres heeft achtergelaten voor evt de verzekering of dergelijke?
dat zou ik persoonlijk wel doen. ook omdat ik zelf ( uit belangstelling en controle) de hond wel even wil zien.
Delphi schreef:nicole_hetty schreef:bedankt voor alle (snelle) reacties hier kan ik wat mee.
er zitten goede tips bij.
maar is het niet raar dat die eigenaar niet gelijk zijn adres heeft achtergelaten voor evt de verzekering of dergelijke?
dat zou ik persoonlijk wel doen. ook omdat ik zelf ( uit belangstelling en controle) de hond wel even wil zien.
Vind ik wel ja! Heeft de man een duidelijk bedrag genoemt? En heeft hij gezegd dat hij bij de DA is geweest? Als hij langs komt en hij doet moeilijk zeg je desnoods dat je een duidelijk gespecificeerde DA rekening nodig hebt voor je verzekering!