Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SecretLIN schreef:Sja, dit soort dingen gebeuren helaas wel vaker vraag me dan ook echt af wat die mensen met dieren moeten als ze al niet eens de moeite nemen om ervoor te zorgen dat ze niets kan overkomen, er kwam zeker ook geen bedankje af of wel TS?
cissy schreef:Zo laten wel meer mensen hun hond uit, deur open hond naar buiten plasje doen, hond blaft voor de deur en mag weer naar binnen.
Normaalste zaak van de wereld blijkbaar.
lifaya schreef:nou weinig kattenbezitters zullen hun kat loslaten aan een weg waar die overreden kan worden. Wij wonen in een doodlopende straat dus wij hebben gelukkig niets te vrezen. Als wij aan een redelijk drukke weg zouden wonen... nee dan worden het tuin of binnen katten
kimmie261 schreef:lifaya schreef:nou weinig kattenbezitters zullen hun kat loslaten aan een weg waar die overreden kan worden. Wij wonen in een doodlopende straat dus wij hebben gelukkig niets te vrezen. Als wij aan een redelijk drukke weg zouden wonen... nee dan worden het tuin of binnen katten
? nou,er lopen echt zat katten los aan drukke wegen hoor,weet eigenlijk niet beter,die 2 die ik voor mijn auto kreeg ,liepen toch ook aan een drukke weg...
en je wil toch niet zeggen dat er geen katten dood gereden worden??
naar mijn inziens worden er jaarlijks meer katten als honden dood gereden... en ja,dan zeg ik toch,wat die mensen met dat hondje doen,dat doen elke dag tig kattenhouders...het is echt niet anders of je nu je hond of kat buiten de deur gooit voor mij..
kimmie261 schreef:@cissy:ik weet het,ben ook een groot voorstander dat katten aan huis gehouden worden,maar zou wat zijn als iedereen een topic zou openen omdat ze een loslopende kat op de openbare weg gevonden hebben,en hoe schandalig die eigenaren wel niet zijn..
snap de ophef eigenlijk niet zo,wat is het verschil dan tussen een hond en een kat..horen beide niet zonder eigenaar op een openbare weg te lopen,lijkt mij...
RianneH schreef:Grappig dat een topic over een loslopende hond en vooral over de laksheid van de buren en de eigenaar uitloopt op een discussie over kat vs. hond buiten laten
@Moon, misten ze de kat ook en werd je wel bedankt?
RianneH schreef:@Moon, misten ze de kat ook en werd je wel bedankt?