heej allemaal. ik moet ff me hart luchten. 26 november had ik myn konyn voor het eerst bij me op de kamer, Want hij was heel mager. Tot 12 uur heeft ie bij me gelegen, op bed. Toen heb ik hem in zn doos gezet, En om 4 uur ( 27 november dus ) hoorde ik een enorm getrappel. Hij had iets van een hartaanval / Epileptische aanval. Heel raar was het. Toen ging ie dood. Ik heb die nacht niet meer kunnen slapen. Myn konyn was ook nog blind. Hij werd 17 december 5. Ooh wat mis ik hem. Mijn kleine maatje, Mijn beste vriend. Hopenlyk vind je je rust.
Ik hou van je.
xxxxxxxx.
Sweety.
Vanaf het moment dat ik je zag Was je mijn beste vriend. Je hebt me nooit in de steek gelaten. Tot op vrijdag 27 november, 03;50 s'nachts, Je hartje begaf het.. Je was nog maar 4 jaar, en 17 december 5. Ik houd zoveel van je. Dit had niet mogen gebeuren. Ik mis je maatje.
Ik wist niet of het nou hier moest of in IM. Maar ik wou al een nieuw konijntje, Om die enorme leegte te vullen. Maar het heeft z'n tijd nodig, & ik wil Sweety echt niet vervangen.
Rust zacht lieve vriend. Vaarwel aan het liefste konyn van de wereld.
Overdreven? TS is nog maar pas 12. Ze heeft verdriet om het verlies van haar huisdiertje. Wat is daar overdreven aan?
TS, heel veel sterkte! Je hebt haar een hele tijd gehad en dat is niet niets
Air
Geplaatst: 28-11-09 18:28
Aahw wat sneu, sterkte
Voor als je weer toe bent aan een konijn: konijnen horen altijd minimaal met zn tweeen te zitten, het beste is een gecastreerd mannetje met een vrouwtje.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 28-11-09 18:29
Sterkte met het verlies! Het is nooit leuk om afscheid te moeten nemen van iets wat ons dierbaar is.
Kwanyin
Geplaatst: 28-11-09 18:32
Heel veel mensen zonder paarden vinden het ook erg overdreven wanneer je zo moet wenen omdat je je paard hebt verkocht of omdat hij gestorven is. En ja, ik ga toch lekker hard en lang wenen wanneer het bij mij eens zo ver zou zijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel verdrietig bent kimxbabbel. Vroeger had ik ook konijntjes, en ik voelde me ook heel verdrietig toen er eens eentje stierf. Ik voelde me ook heel verdrietig toen onze mooie haan op een dag dood was. Veel sterkte, als je het er zo moeilijk mee hebt gehad moet je wel veel van je nijn gehouden hebben, en dat zal hij geweten hebben .
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 29-11-09 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:quote verwijderd
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 28-11-09 18:33
Het maakt idd niet uit wat wie of wat je verliest...de pijn kan even groot zijn.
Ik heb huisdieren verloren ook konijnen en een kat en een hond. En het overlijden van mijn kat was heel zwaar (was de kat van mijn moeder toen ze overleed, dus toen had ik echt 'niets' meer zeg maar).
Jaa, een nieuw konyn. K zou het wel willen, maar dan liever 1 van het voorjaar. Want we gaan verhuizen, en konyntjes uit het voorjaar zijn sterker zeggen ze. & dan heb ik ook nog even tijd om Het verlies van Sweety te verwerken.
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendje!! Een vriend verliezen is nooit leeuk.. Maar 5jaar is een mooie leeftijd.
@robecca: Vind dat je opmerking erg ongepast is. De topicstarter is verdrietig om het verlies van haar vriendje! Dat het *slechts* een konijn is, kun jij wel vinden, maar hoe zou jij het vinden als mensen zo praten over je paard? Het is toch *slechts* een paard ? Voel je het al aan komen?
Buitendat: ik heb zelfs een keer een dierenartsrekening gehad van meer dan 300 euro voo MAAR een konijn. En ik heb er geen moment spijt van gehad, anders was ik mijn vriendje kwijt geweest.
Mijn nijntje is een maand geleden ook dood gegaan. Alleen was die nog maar een half jaar oud. Jou konijn heeft vast een super fijn lang leven gehad! Sterkte.