Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MamaMiesje schreef:Het is hard, maar stel dat ze er echt onder lijdt...dan kan je haar misschien beter uit haar lijden laten verlossen...
) Germatje schreef:Een poes kan prima met 1 poot minder leven. Ik zou de dierenambulance bellen en horen wat je er mee moet.
of als er meer katten liefhebbers op stal zijn wat geld in zamelen en hem zelf naar de dierenarts brengen.
)
anders hebben we een logistiek probleem.Mist schreef:qua sommige reacties moet ik me wel inhouden. Maar in het kort, ik vang wilde en zieke zwervers op, dit betreft zelfs nog een kitten ? (kitten= kat< 1jaar)
sorry, maar natuurlijk moet er naar dat pootje gekeken worden ! en als Ts dat wil regelen, dan wil ik haar/hem wel in huis nemen en alle verdere medische kosten betalen(eventuele operatie of amputatie mocht dat nodig zijn). Hoop alleen dat Ts in de buurt van A'werpen woontanders hebben we een logistiek probleem.
Die stress overleven ze wel, heb hier o.a. 2 aidskatten zitten (ex echte wilde katten) die gevangen zijn met vangkooi met resp. een keelwond van oor-tot-oor vanwege een konijnen strop en 1 met hagel in zijn kop. Bij beide katten duurde het geen 3 wkn voordat ze op bed sliepen, en geen 2 mnd voordat ik ze kon aaien. Voor vreemden zijn ze nog wel schuw, maar dat kan jaren duren.