Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mitxa schreef:Ik zou zowiezo uitkijken met te laten braken, het zou grote verwondingen met zich mee kunnen nemen als je niet weet hoe iets vast zit in de keel (mocht er dus wel iets vastzitten). Dat kan je dan beter overlaten aan een dierenarts.
Zout, er zijn gevallen bekend dat er honden aan een zoutvergiftiging zijn overleden! Uitkijken dus wat je doet.
MiSz_SaNdY schreef:er reageerd 1 iemand die denkt aan kennelhoest en nu denk je t zelf gelijk ook?
heeft ie geen gras gegeten?
of mischien laten eten dan komt t mischien uit(wat t ook is?)
ik had in ieder geval met iets wat ik niet vetrouw met mn dieren allang aan de telefoon gehangen
marlinH schreef:Ik laat haar niet braken, nooit geprobeert. ze probeert het zelf.
Nee sandy nog wat, Ik heb dit ook op een labradorforum geplaatst en daar zijn er meerdere reacties over kennelhoest met symptomen etc er bij, dus vandaar dat ik daar aan denk.
Verder< als ik hier zou hebben geschreven wat ze als pup allemala heeft gehad wat helemala neits was achteraf, dan hadden jullie allemaal geroepen NAAR DE DA! want dat was wel wart heftiger dan ditr (veel plassen en bloed plassen) maar ook daarvoor was het bezoekje onnodig. Daarom dat wij nu eerst zelf info zoeken en dan pas naar de da gaan. (natuurlijk word hier bij geen verbetering niet lang mee gewacht) Er was een tijd dat wij elke week bij de DA zaten en de dierenarts zelfs zij: Niet te snel bang zijn dat ze iets heeft, je hoeft niet overal voor te komen!
Ontbijtkoek dacht ik ook al aan, hebben we nu niet in huis, kan ik ook nog wel ophalen, maar ik bel straks eerst de DA en dan hoor ik wel wat hij zegt