Kijk ze eens allemaal een 'vloerkleedje' nadoen op de laatste foto Wat een prachtige pup is het toch ben benieuwd hoe hij uitgroeit leuk sinterklaascadeau is het in ieder geval wel
Wat een prachtig hondje! Alvast heeel veel plezier met ophalen.
PercyLeen
Geplaatst: 25-11-09 12:21
Wat een geweldige honden zijn het! Wij hebben hier zelf ook altijd poolrassen, momenteel een Shiba en hoop haar nog heel lang te mogen hebben maar daarna staat er ook zeker een Husky op het verlang lijstje! Leven de ouders gewoon als huishonden? Hoe is het karakter?
Wat een bink word het! En voor jullie het beste sinterklaaskadootje dat jullie kunnen krijgen
Nicole85
Geplaatst: 25-11-09 22:09
Wat een waanzinnig mooi hondje! Ik vind het een prachtig ras. Vrees alleen dat ik zo'n ras nooit zou kunnen houden. Ze hebben behoorlijk wat beweging nodig en kunnen slecht alleen zijn, is mij verteld. Natuurlijk hebben alle hondenrassen beweging nodig en zijn niet graag alleen thuis, maar dit ras heeft een flinke gebruiksaanwijzing. Te ingewikkeld voor mij
Veel plezier met je kleine bolleke! Plaats maar regelmatig foto's
Ja wij vonden het ook wel een prettig cadeautje haha! We zijn helemaal weg van hem hoe hij doet hoe hij is, hoe hij er uit ziet. We zijn helemaal verliefd. En in het echt issie nog mooier! Zeker als hij zo nog wat ouder is en voller word,
Hij is al flink gegroeit zeg, wat is hij nog licht van kleur. Die van ons werd steeds donkerder toen hij ouder werd. Alvast heel veel plezier met ophalen morgen, geniet er maar van want voor je het weet is hij groot