Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sommige katten kunnen juist weer niet met een andere er bij.

Paulusjuh schreef:Maar hoe laat je ze 'wennen'? En hun 'eigen' kattenbak kiezen?
Zorg wel dat je er minstens 1 kattebak extra bij zet.
denk dat t wel goed zal gaan hoor!

Paulusjuh schreef:Een kitten lijkt ons idd ook wel leuk, maar qua werk van ons beiden kunnen wij die niet de 'opvoeding' geven die die nodig heeft. Ook loopt onze huidige kat in het weekend lekker buiten, met een kitten kan dat ook nog niet... denk ik ?
rockwitch schreef:Paulusjuh schreef:Een kitten lijkt ons idd ook wel leuk, maar qua werk van ons beiden kunnen wij die niet de 'opvoeding' geven die die nodig heeft. Ook loopt onze huidige kat in het weekend lekker buiten, met een kitten kan dat ook nog niet... denk ik ?
wat voor opvoeding?
Ik heb die van mij gewoon een keer op de kattenbak gezet, daarna hoefde ik er eigenlijk niks meer aan te doen, die andere katten voeden ze ook wel op.
wij hebben helemaal geen tuin dus dan maar af en toe een uurtje buiten wandelen (moet een erg grappig gezicht geweest zijn
)
Lekker warm
Samen spelen (Muis wil wat meer dan Noor) en samen eten wordt steeds erger. Noor begint meteen te eten maar als het bakje van Muis verder dan 30 cm van Noor afstaat eet ze niet en wacht ze tot Noor wat opschuift zodat ze daar mee kan eten
Dus nu maar de bakjes tegen elkaar gezet en nu eet ze wel normaal.. gekke kat
Ik zou het dus zeker doen, leuk voor de katten. Een kitten is leuk maar je zegt zelf dat je geen tijd hebt voor de opvoeding, je kan ook voor een iets oudere kat gaan vanaf 1 jaar ofzo. Deze zijn nog lekker speels maar meestal wel al zindelijk en goed opgevoed (kun je navragen in het asiel per kat
). Daantje1981 schreef:Een kitten lijkt ons idd ook wel leuk, maar qua werk van ons beiden kunnen wij die niet de 'opvoeding' geven die die nodig heeft. Ook loopt onze huidige kat in het weekend lekker buiten, met een kitten kan dat ook nog niet... denk ik ?
wat voor opvoeding?
Ik heb die van mij gewoon een keer op de kattenbak gezet, daarna hoefde ik er eigenlijk niks meer aan te doen, die andere katten voeden ze ook wel op.
[/quote]
Lauratje_88 schreef:Katten zijn solitair wilt dus zeggen dat ze liever alleen zijn, onze menselijk natuur is sociaal maar katten zijn dat niet, en er zijn natuurlijk de uitzonderingen maar dat is bij alles zo wat katten aangaat.