Ik ben laatst foto's wezen maken bij een vriendinnetje van haar pup, en vond ze zo leuk dat we ze wel even wilden delen .
Oakland1990 schreef:Leuk hondje, met welk ras is die gekruist? Ik zie er nog veel Stafford in.Moeder was een Engelse Bull, papa kruising Stafford x Akita Inu geloof ik.Vreemde combi in ieder geval
Ezumii schreef:Oakland1990 schreef:Leuk hondje, met welk ras is die gekruist? Ik zie er nog veel Stafford in.Moeder was een Engelse Bull, papa kruising Stafford x Akita Inu geloof ik.Vreemde combi in ieder geval Wat een kruizing Maar erg mooie foto's, vooral met die rode bladeren erbij
Vind het gruwelijk mooie foto's maar laat ze oppassen met die hond, de ogen staan niet goed. Ik kan het niet omschrijven maar iets in mij zegt dat ze erg op moet passen met het dier
KiWiKo; baasje heeft ervaring met honden, ze gaan elke week trouw naar puppycursus en hebben daarbij ook nog extra hulp met 'dominantie-training'. Dus het zal wel loslopen gok ik . Maar bedankt voor de waarschuwing .