Ik wou het toch even delen allemaal .
Mijn moeder der hondje (yorkje) had besloten eens even 2 uurtjes op pad te gaan .
Verder nergens meer aan gedacht , was weer thuis niks aan het handje, niks gebeurt .
Tot mijn moeder me riep (ze woont naast me ) ...... he kijk jij is even word ze niet heel erg dik , en ze doet een moord voor eten .
Mijn eerste woord ....ZWANGER en goed ook .
Ma zei ik , is ze niet loopt geweest ? Nee niet dat ik weet (moeder word oud )hihi.
Nou het was echt wel bingo , man wat een buik ..... en wanneer gaat het komen he .
Ze heeft ooit 1 nestje gehad van 6 kleine heerlijke pupjes .
En ja hoor 3 weken na het ontdekken op vrijdag begon ze .
Alleen het schoot niet op .
Om half 9 in de avond verloor ze vruchtwater , alles helder en de pers weeen kwamen goed op gang .
Jammer genoeg stopte mevrouw na 20 min , niks meer geen wee niks .... dierenarts gebelt en er snel heen .
Een keizersnee , de pups konden er niet uit .
Binnen anderhalf uur waren er 3 gezonde pups , 2 vrouwtjes en 1 reutje .
Man wat waren ze dik en groot ,haar vorige nestje waren pups van rond de 120 en 150 gram ..... deze daarin tegen allemaal rond de 250 gram .
Gelukkig is alles goed gegaan en waren we snel thuis , wel met een rek van (schrik niet ) 675 euro pffffff.
De pups groeien als kool en mams is er helemaal weg mee .
Ze zijn nu 2 weken en 4 dagen , de monsters wegen gewoon dik 1 kilo .
zal er een foto bij doen .
veel denken aan een rotweiler , alleen het wit op de borstjes en witte teentjes kloppen niet .
Vond het toch wel en leuk verhaal om te delen .

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TRNFXYOP.jpg
3 maanden na de bevalling mag ze geholpen worden , ze staat dan ook al op de lijst .... mocht ze weer weg lopen en op mannen jacht gaan haha