Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:naar mijn weten maakt een kat nog altijd zelf uit waar ze wil wonen........... als die kat het daar meer naar haar zin heeft........... dan komt ze toch niet terug naar jullie
sheela schreef:Dit is toch wel erg vreemd. Ik zou ook maar een gesprek aangaan met de politie en/of dierenbescherming. Het zijn toch jouw katten en hun houden ze zonder jullie toestemming in huis. Als jij echt kan bewijzen met de chipnummers en entbewijzen dat ze van jullie zijn, zou ik de politie maar eens bellen als jouw katten daar weer eens in huis zitten.
Chessie schreef:Sommige mensen denken blijkbaar dat een kat binnen gelukkiger isof ze denken standaard dat een stal- of boerderijkat niet goed verzorgt wordt.. vind het echt aso als ze hem binnenhouden terwijl ze weten dat ie van jullie is.
Als een kat aan komt lopen kun je hem voeren maar binnenhouden
Nimroy schreef:Deze buurvrouw van een paar straten verderop voerde mijn kat ook steeds. Ook aantal keer verteld dat dat niet hoeft want hij word goed verzorgd.. toen kwam ze met het verhaal dat we he verwaarloosde want hij kreeg geen eten ( lekkere gezonde volle kater met een glanzend zwart vachtje ) want hij moest de vissen uit de sloot halen ( hallow.. het is een kat)
Jordy schreef:Omdat je aan een drukke weg woont besluit je om een dogwatchsysteem te instaleren.
Katten een bandje om en zo kunnen ze in ieder geval niet overreden worden.
K
Jordy schreef:Omdat je aan een drukke weg woont besluit je om een dogwatchsysteem te instaleren.
Katten een bandje om en zo kunnen ze in ieder geval niet overreden worden.
Jordy schreef:Tijdje geleden was Kat nummer 1 weer verdwenen.
Na 4 maanden maakte we ons toch echt zorgen, is ze dood? aangereden en gewond? Is hij ergens vrolijk aan het ronddwalen?
Kat nummer 1 word op amivedi gezet, we zoeken in het bos en lopen regelmatig met bakjes rond het terrein opzoek naar Kat nummer 1 die misschien wel ergens opgesloten zit??
Ze hadden hem even laten helpen, maar toen de dierenarts m open had gesneden kwam deze er achter dat hij al geholpen was!!!