Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mlies schreef:Ik heb mijn pup met 4 maanden gekregen en die wilde natuurlijk ook niet in de bench.Ze krijgt altijd haar eten in haar bench, en sindsdien is de bench prima. Eerste avond + nacht heeft ze lekker zitten janken, lekker laten gaan.. (Sorry buuf
) Voor mij heel simpel, 'je went d'r maar aan.'
Wil het best positief maken door haar daar te voeren, verder geen gezeur.
russel schreef:O jee weet zo een kooi, zou jij daar in willen?
Ga met je hond op hondencursus, daar leer je voldoende om met je hond zo om te gaan, dat je veel problemen kan voorkomen.
Nog een les.Neem je een hond, dan is hij lid van je gezin, als je vind dat hij voorts nergens mag komen en manden verzetten vies vind, moet je geen hond nemen...
russel schreef:O jee weet zo een kooi, zou jij daar in willen?
Ga met je hond op hondencursus, daar leer je voldoende om met je hond zo om te gaan, dat je veel problemen kan voorkomen.
Nog een les.Neem je een hond, dan is hij lid van je gezin, als je vind dat hij voorts nergens mag komen en manden verzetten vies vind, moet je geen hond nemen...
russel schreef:Alles is er mis met een bench, het is gewoon een kooi, wie dat ooit heeft uitgevonden...
jameyskatje schreef:voorheen sleepte we altijd de mand naar onze keuken (zo vies vond ik dat.
russel schreef:Alles is er mis met een bench, het is gewoon een kooi, wie dat ooit heeft uitgevonden...
Een hond opvoeden is niet moeilijk, als je er maar tijd in steekt. gewoon in een kooi zetten is de weg van de minste weerstand, lekker makkelijk, lekker snel, maar niet diervriendelijk. Honden liggen niet uren achter elkaar, die slapen, doen hazeslaapjes en lopen weer even, gaan wat drinken, en gaan weer even liggen. Het is slecht voor de bloedsomloop.
Daarbij vind ik het vrijheidsberoving.
jameyskatje schreef:die bench is er nu eenmaal. ze moet er maar gewoon aan wennen hoor.
daarmee bedoel ik dat ik het vies vind om de hond in de keuken te doen. maar dat een andere kamer geen optie was.
bij ons kunnen ze niet onder de trap. in de gang is echt geen optie, of er moet een 2meter hoog hek komen.