Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jeanine84 schreef:Is dat een normaal gewicht voor zo'n hondje? Als je DA het afraad om haar te opereren zou ik het niet doendie van ons is laatst op 9 jarige leeftijd wel geholpen (alles verwijderd incl de baarmoeder) die van ons weegt 7kg en is in goede conditie maar als het niet nodig was geweest had ik het ook zeker niet gedaan
Als de pil het probleem oplost zou ik daar absoluut voor gaan!
Equidea schreef:Jeanine84 schreef:Is dat een normaal gewicht voor zo'n hondje? Als je DA het afraad om haar te opereren zou ik het niet doendie van ons is laatst op 9 jarige leeftijd wel geholpen (alles verwijderd incl de baarmoeder) die van ons weegt 7kg en is in goede conditie maar als het niet nodig was geweest had ik het ook zeker niet gedaan
Als de pil het probleem oplost zou ik daar absoluut voor gaan!
Ja is normaal gewicht, hondje is verder gewoon gezond
babydolll schreef:Ik wil hier graag even op reageren, heb je een Tea cup chihuahua? dat kan de reden zijn dat de dierenarts het liever niet wil proberen, deze hondjes hebben vaak slechte, onontwikkelde organen en reageren erg heftig op narcose. De ' normale' chi weegt tussen de 2 en 3 kilo
babydolll schreef:Ik wil hier graag even op reageren, heb je een Tea cup chihuahua? dat kan de reden zijn dat de dierenarts het liever niet wil proberen, deze hondjes hebben vaak slechte, onontwikkelde organen en reageren erg heftig op narcose. De ' normale' chi weegt tussen de 2 en 3 kilo