Tijdens mijn vakantie in Zwitserland heb ik in de dierentuin foto's gemaakt van een vreemd uitziende vogel, maar niemand van ons heeft ook maar enig idee hoe dat beest ook alweer heet Hij keek nogal eng de camera in trouwens, en hij was flink groot!
Wie o wie helpt ons uit de brand?
Het heerschap cameravrees had ie in ieder geval niet.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 29-10-09 12:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Nou die ziet er kwaad uit zou hem niet in het wild willen tegenkomen hahaha ..
LecyTinker
Geplaatst: 29-10-09 12:37
ik dacht al, heb anderhalf jaar in zwitserland gewoond en ben op buitenrit nog nooit zo ene tegengekomen. Maar dan lees ik dat die dieren alleen in sommige landen in afrika leven. Gelukkig, want ik durfde al haast niet meer daar naartoe te gaan... op de foto in de wikipedia ziet hij er een stuk logischer uit, dacht gelijk, ziet er uit alsof hij familie is van een ooievaar ( wat logisch is met de naam schoenbek-ooievaar) zo met die bek en die nek enzo... en was het ook, kijk dan maakt het dier ineens een stuk meer sence! Maar wel een waanzinnige foto joh, had dat nog nooit gezien... en wie zegt dat je niets kan leren op bokt dat niets met paarden temaken heeft!
mooney
Geplaatst: 29-10-09 14:14
Cayenne schreef:
Bedankt Caira! Schoenbekooievaar hoe verzinnen ze het?
Epona, ik kan deze vogel toch niet helemaal met schattig rijmen Hij keek echt eng uit z'n ogen