telefoon want hij ging al aardig lang af ,
Mevrouw aan de telefoon : hebben jullie een kat genaamd mickey ?
Ik: Ja , heeft u haar gevonden?
Mevrouw: Ja , ze is aangereden.
Wat ik daarna heb gedaan is niet helemaal meer duidelijk , wel weet ik dat ik in volle paniek , half schreeuwend huilend mijn moeder
heb gebeld, en die is als een idioot naar huis gekomen, het boodschappenkarretje nog midden in de winkel achterlatend

Mickey was al 2 weken zoek , en is geen katje die ver weg loopt ze was altijd wel in de tuin,
ze is gevonden een heel end verder op , sowieso 5 a 10 min fietsen , aan de grote weg.
Toen we daar aan kwamen was ze ontzettend aan het schreeuwen en zat onder het bloed op haar hoofd en sleepte met haar achterbenen.
De dierenarts stond al klaar toen we daar kwamen , ik werk daar zelf, en ze gingen haar onderzoeken.
Ze zouden eerste shock behandeling doen en even snel vaststellen wat er was.
Nu blijkt dus dat ze haar rechterbekken en haar kaak heeft gebroken!
ben zo blij dat ze is gevonden ! , en dat er gelukkig niet meer aan de hand is!
Vanmiddag en vanavond alweer langs geweest en vanavond was ze al heel opgewekt en was haar kaak al gezet met flink wat staaldraad. en had ze al 2 x gegeten !

Maar owh wat ziet mijn meisje eruit ! , ze is graat en graat mager , en zo zwak ze probeert te lopen maar valt constant en wat moet ze een pijn hebben gehad ! en wat een geluk dat die mevrouw op dat moment langs haar heen fietste en der heeft gered.
Waarschijnlijk mag ze morgen middag weer naar huis of vrijdag
wel moet ze 6 weken revalideren en aan de pijnstillers in de bench blijven.

Maar owh wat ben ik blij dat ze het heeft gered en dat ze terug is !

foto's van vanmiddag :

http://i217.photobucket.com/albums/cc15 ... C02083.jpg