Ik ga nu naar binnen met een plaatje voor mijn benen voeten daar hij dar zo op gefixeerd is, dan doet hij niks. Maar zonder komt hij direct,
Iemand een idee? wat te doen? kan het puberen zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Ik zou het ook heel duidelijk maken dat je er niet van gediend bent.
Daarnaast schijnt het ook te helpen als je je lichaam iets afgewend houd (ben je minder bedreigend) of iets roods op je hoofd zet
Nickeltje schreef:Wij richten ze af met een lange dressuur zweep, waarmee je een gerichte zwiep kunt geven als een aanval begint met veren opzetten, een schop of hengst met een bezem kan gebruiken kippenribbetjes tot gevolg hebben als je pech hebt...
Sjolvir schreef:Kippen bijten niet.. die pikken...
ZusJacobs schreef:Sjolvir schreef:Kippen bijten niet.. die pikken...
Mwhuhaha dan heb je mijn junior haan nog niet gezien
Die bijt, en hard ook..
Ik heb ook wel is 'ruzie' gehad met een van onze hanen, die heb ik een goede schop verkocht.. En toen was het wel overMaar wat ook erg goed helpt is uit de hand voeren
Dat doe ik nu af en toe en alle kippen zijn dan meer ontspannen dan worden de hanen vanzelf ook wat ontspannen. En is nog leuk om te doen ook
Edit] onze haan is wel een halve meter groot [ruim] dus daar kun je best wat agressief tegen zijn