MiSz_SaNdY schreef:ik heb dus frontline spray
Dat zou moeten werken, niet gebruiken op net gewassen hond en niet net erna je hond wassen.
Tevens is het zo dat als je hond veel zwemt het minder lang goed werkt.
dr mand klop ik regelmatig uit en was haar dekens
mand uitkloppen niet voldoende, moet hem echt goed schoonmaken met kokend heet water of goed verdelgings middel. dat doe ik ook de mand is van plastic
Wat voor materiaal is deze mand gemaakt? En dekens hoe warm worden die gewassen?
dekens geloof ik op 60 of op 90
de ampulen die ik heb zijn van best for your friend
kan zo gauw op google niet vinden wat de werkzame stof is, maar laat ik het zo zeggen,
dat is wel belangrijk, er zijn druppels zat in omloop die je voor de kat zijn viool op je hond druppelt.
Geen idee wat er in deze zit.
ik ga denk ik zoiezo maar even een vlooienband halen en duurde andere ampulen?
frontline, is een optie
Advantage (alleen dierenarts) echter dezelfde werkzame stof zit in bolfo gold (dieren winkel).
Er is ook nog profender en advocate is een ook een combi preparaat..
en dan weer even aankijken ofzo?ik bedoel dus nadat ik ze weer allemaal behandeld heb
Zou ik niet doen met al die extra huisdieren..
en hoe snel moet je eigenlijk van die vieze beestjes afzijn nadat je wat gebruikt hebt?
afh. van het middel zie de bijsluiter.....
ik heb gelukkig zeil en leren banken i.v.m onze dierenverslaving haha (we hebben nog 4 katten in huis)
Deze worden gelijktijdig ook ontvlooid? Anders heeft het ook geen zin....
in een zeil kunnen ze niet nestelen en in de bank ook niet alleen tussen de naden zou kunnen maar deze zuig ik ook uit en maak m schoon
dus ik fiets zo even naar de schuur hier kijken voor een band en andere ampulen en dan mn huis uitzuigen en schrobben
zou het met ong 24 of 48 uur weg zijn?
Hoe bestrijd ik vlooien effectief....
De hele huisdierstapel (voor zover mogelijk) gelijktijdig behandelen.. Met GOED vlooien middel.
Vergeet vooral je katten niet, het niet zien van vlooien op hun, zegt niet dat zij niet (mede) boosdoener zijn.
Huis kuisen, dus alles wat mogelijk is zuigen en wassen en behandelen met omgevingsspray.
(let op, vogels en vissen kunnen hier niet tegen!!!)
Nadeel van katten is, die komen zo ongeveer overal, dus achter de CV op zolder in de kelder etc.
Dus hele, maar dan ook hele huis kuisen!!!
Sterkte en succes met je uitroei actie.
Ongeacht welk merk vlooien middel je gebruikt, het succes staat of valt bij huis kuisen en alle dieren behandelen.