een paar dagen geleden ging ik een weekend weg ik liet mijn twee guppys en twee pantsermeervallen achter met wat weekend voer. maar toen ik thuis kwam zag ik dat mijn pompje kapot was gegaan en dat het hele aquarium vol troep zat. je kon erniks meer in zien!. een helaas was een een gupje gesneuveld.
snel alles eruit gehaald, bak schoongemaakt en een nieuwe pomp gekocht.
maar toen ik in de dierenwinkel stond vond ik het eigenlijk wel sneu voor mn guppy, dat ie nu zo alleenig was. dus heb ik er drie dames voor hem bij gekocht. ( binnekort als de nieuwe guppys binnenkomen krijgt ie nog een vriend en wat dames erbij)
nou daar was ie wel blij mee!

~skip naar vandaag~
word ik dus vanmorgen wakker, kijk ik vanuit mn bed naar mn aquarium en ik zie allemaal vieze vlekjes op een wand. dus ik al helemaal boos,ik had het net verschoond. kijk ik wat dichterbij, zijn het allemaal eitjes!

het leukste is dat ik niet weet of het nou van de guppys is of niet, want mn albino pantsermeerval heb ik gisteravond, toen die wand nog "schoon" was dat weet ik zeker, ook op een hele rare manier over die wand zien gaan. maar van mn pntsermeervallen weet ik niet welk geslacht zij zijn, ze hebben nooit iets gedan dus ik nam altijd aan dat ze van hetzelfde geslacht waren

dus ik ben benieuwd of ze het halen en wat ik dan krijg.
ik zal er even bij zeggen dat ik geen fokker ofzoiets ben ik hou ze voor de lol. ik ga geen kweekbakken enzo aanschaffen. als de eitjes het halen is het leuk er is meer dan genoeg ruimte in het aquarium en ik zal dan wel gaan kijken of ze nog iets speciaals nodig hebben.
iemand enig idee hoelang guppy en pantsermeerval eitjes erover doen om uit te komen?