Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kanelly schreef:Tja, zoals ik al zei... ik weet niet zeker welke kat het is.
Means, ik zie het niet...
Als ik thuis kom van een late dienst, is mijn motor nog warm en dat zal de kat fijn vinden...
Dus hij gaat er 's avonds laat/ 's nachts op liggen.
Nu ben ik altijd tot redelijk laat op, maar heb de kat nog niet kunnen betrappen.
Kroelkip, nuttige tips. thanx.
a. hier zijn weinig garage's in de buurt.
b. de garage's die er zijn, zijn gewild en niet te huur.
c. ik ga geen geld uitgeven voor een garage. (en al helemaal niet vanwege een kat)
kr0elkip schreef:je kan moeilijk leren een kat niet op een auto te laten..
denk toch echt als je er erge problemen me heb dat je ergens een garage moet huren? of een zeil over je auto te gooien..
wat bereik je er mee om een bak water op een kat te gooien...
ik hoef het iedergeval niet in mijn buurt te zien
MaaikeMo schreef:Ideetje hoor, kan je de kat niet opwachten als je in de auto zit..
Gewoon wachten, en net als je hem ziet en hij erop wil springen, flink toeteren?
Misschien schrikt ie dan zo dat ie die auto koppelt met eng?
Verder heb ik geen idee hoe je dit moet oplossen, hij mag wel op mijn auto komen liggen, maar weet niet of de kat zin heeft in een eind wandelen voor een slaapplek
xDramaQueen schreef:kr0elkip schreef:je kan moeilijk leren een kat niet op een auto te laten..
denk toch echt als je er erge problemen me heb dat je ergens een garage moet huren? of een zeil over je auto te gooien..
wat bereik je er mee om een bak water op een kat te gooien...
ik hoef het iedergeval niet in mijn buurt te zien
en wat wilde jij daaraan gaan veranderen? een garage huren omdat andermans kat niet van je auto af kan blijven,kom nou doe even normaal.
en JA ik heb 3 van deze parels thuis lopen, maar echt wel dat er water op ze gegooid mag worden als ze zich misdragen! tuurlijk hou je het niet tegen, maar je mag ze wel degelijk laten schrikken, ik zeg ook water gooien dus, of je motorkap insprayen met iets wat ze vinden stinken?
Sorriso schreef:Wij woonden hiervoor in een 2 onder 1 kap, met een vrij beschutte oprit. Mijn vader had een cabrio met softtop, en dat vonden die beestjes natuurlijk wel lekker liggen.
Hij heeft een bouwlamp geïnstalleerd en een paar avonden/nachten wakker gezeten met een emmer water en aardappelen om te gooien . Dat hielp geloof ik wel.
Het hielp ook als ie zijn auto achteraan op de oprit zette, zodat die niet beschut stond.
Mosterd schijnt ook te helpen, dan lopen ze erdoor en likken ze hun pootjes af en dat vinden ze verschrikkelijk.
Weet alleen niet of dat goed is voor je lak?
Sorriso schreef:Wij woonden hiervoor in een 2 onder 1 kap, met een vrij beschutte oprit. Mijn vader had een cabrio met softtop, en dat vonden die beestjes natuurlijk wel lekker liggen.
Hij heeft een bouwlamp geïnstalleerd en een paar avonden/nachten wakker gezeten met een emmer water en aardappelen om te gooien. Dat hielp geloof ik wel.
Het hielp ook als ie zijn auto achteraan op de oprit zette, zodat die niet beschut stond.
Mosterd schijnt ook te helpen, dan lopen ze erdoor en likken ze hun pootjes af en dat vinden ze verschrikkelijk.
Weet alleen niet of dat goed is voor je lak?