Mevrouw heeft een tijd gezworven met koters en heeft dus een periode met voedselschaarste gekend. Dat ze bij ons kwam uit de opvang vandaan was ze een iel klein poesje en nog redelijk aan de magere kant. Inmiddels niet meer, ondanks afgepast voeding! Ze krijgt alleen brokjes, nu van Wiskas. Voorheen Felix maar dat bleek niet zo goed te zijn. Ze krijgt de afgepaste hoeveelheid per dag, 60 gram, verdeeld over een aantal delen van de dag. Wij zijn overdag niet thuis, dus krijgt ze 's morgens voor we weg gaan, 's middags als we thuis komen, om 6 uur als wij gaan eten en 's avonds voor wij naar bed gaan.
Maar als we dus thuis zijn, je hoeft maar op te staan en richting keuken te lopen of ze komt aangespurt met een enorme holle hongerige blik in haar ogen. MAAAAUUUUUUWWWW! Prrtt prrt kopjes...

Dus, wat kan ik het best doen hiermee? Ik wil haar graag gewoon een bak voer voor zetten zodat ze zelf kan bepalen wanneer ze eet en hoeveel, maar dan gaat ze ploffen ben ik bang. Is er geen voer waar amper wat in zit, zodat ze eerst kan wennen aan een 24/7 vood supply en dan weer rustig over gaan op normaal voer? Ik weet het niet meer.