Ik heb eerder een topic geopend met mijn nieuwste aanwinsten ( skinny's Ovina en Di-Nozzo ) en vond het nu wel tijd om al mijn cavia's is te showen. Wij fokken voor de hobby met verschillende soorten cavia's.
We willen wat gaan uitbreiden en hebben ons fokkerijtje nu een naam gegeven namelijk * De Goofy's *.
Deze naam stamt af van onze eerste cavia waar het allemaal mee begon. Zij heette Bonjovi en kortte we altijd af met Goofy. Helaas is zij niet meer in ons midden maar heeft een pracht leeftijd gehaald van 7 jaar!
Ik had haar aangeschaft toen ik nog bij mijn ouders woonde en bleek dat ze drachtig was en kreeg ik 2 jongen erbij en deze hebben we ook gehouden. Toen is er daar nog 1 cavia bijgekomen maar mocht er verder niet mee fokken, dat zijn we gaan doen tot we op ons zelf gingen wonen ( zeer klein schalig ) en nu naar een aantal jaren breiden we het uit!
Ok genoeg gekletst! Hier de foto's
Oja, zaterdag komt er waarschijnlijk een nieuwe aanwinst bij, een skinny zeugje om de fok in de skinny;s uit te breiden, dan komt er daar natuurlijk ook een foto van

Eeen van mijn tot nu toe nieuwste aanwinsten! Di-Nozzo een skinny beer die we voor de fok gebruiken.

Dolly, een eigen gefokte zeug die we niet voor de fok gebruiken.

Geeltje, eigen gefokte zeug die nu drachtig is van Lookie ( komt verderop )

Gina, drachtig van Lookie

Kimmie, eigen gefokte zeug, zit bij Di-Nozzo ( om gedekt te worden ) voor een nestje met skinny dragers.

Krullie, eigen gefokte beer ( wordt niet mee gefokt )

Lookie ( spreek uit Loekie ), beertje die we voor de fok gebruiken.

Lottie, eigen gefokte zeug die nu ook bij Di-Nozzo zit om gedekt te worden.

Ovina, een van mn nieuwste aanwinsten, zodra zij oud genoeg is zal ook zij gebruikt worden om mee te fokken, Haar eerste nestje zal van Di-Nozzo worden

Rexie, zeugje, zit nu bij Tarzan ( verderop te zien ) om gedekt te worden.

Tarzan, beertje die we ook gebruiken in de fok!
Dit waren de cavia's die we tot nu toe hebben