Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willy_UrsB schreef:Nergeren is er soms niet bij
Wij hebben 3 katten, 2 europeese kortharen en onze geliefde main coon..
Zijn probleem: Aandacht te kort, Hij is het gewend dat er overdag 4 mensen zijn die hem aandacht geven.
Maar snachts? dan slapen we, wat doen meneer?
Gaat naar mij toe, mauwen, knorren, onder de dekens kruipen en me aan gaan staren, soort van simon's cat actie alleen dan zonder knuppel.. Dit houd ie soms ook vol, 3 nachten achter elkaar1e nacht vond ik het lief, toen was ik toch niet moe, 2e nacht vond ik het best irri, en de 3e nacht heb ik hem uit mijn kamer gezet. gevolg? Mijn lieve kattebeest die over stuur loopt te mauwen omdat het schatje mijn kamer niet in kan. De main coon? Gaat alle deuren langs om te kijken wie uit bed kan om hem aandacht te geven, ook aan de deuren krabben en mauwen.
Bij ons is beneden het bakje altijd vol.
Boven eten krijgen is er niet bij
Frats schreef:Hoe oud zijn ze trouwens? als ze jong zijn gaat het misschien vanzelf over. Die van mij 14 en 15. Voorheen woonde ik nog bij mijn ouders in een groot huis dan kon je ze niet horen.
Jetje1985 schreef:Frats schreef:Hoe oud zijn ze trouwens? als ze jong zijn gaat het misschien vanzelf over. Die van mij 14 en 15. Voorheen woonde ik nog bij mijn ouders in een groot huis dan kon je ze niet horen.
Ze zijn 2. Ik praat trouwens wel in meervoud, maar het is er eigenlijk 1 die een heisa maakt...de ander is heel rustig.