Zondag heeft hij voor het eerst overgegeven, niet erg kan gebeuren dacht ik want hij was nog attent, speelde met zijn broertje en at/dronk goed.
Sinds gister spuugde hij vaker, speelde wat minder maar hij at nog wel, omdat ik het niet vertrouwde naar de dierenarts. Daar heeft hij een "oppepper" gehad omdat hij hard groeit en aardig slank gebouwd is, hij had geen koorts. Hij leek daar van op te knappen en begon zelfs weer te spelen met Plummetje (zijn "broertje" )
Vanmorgen kwam ik in de woonkamer en zag verschillende plekken kots liggen en diarree. Raar, want Patser is heel erg kattenbak zindelijk. Hij lag op zijn stoel maar toen ik ging zitten kwam hij op schoot en wilde daar niet meer vanaf, behalve om te spugen en te "poepen"
Dierenarts gebeld en die vond het verstandig als ik snel langs kwam. Hij had koorts (40,2)en heeft prikjes gehad tegen misselijkheid en de diarree. Dierenarts denkt dat hij een maag/darminfectie heeft en hij moest blijven om te zien of medicijnen aanslaan.
Vanmiddag werd ik om 16:30 door de dierenarts gebeld dat het helaas nog niet beter gaat met Patser. Hij blijft spugen en ligt nu aan het infuus om uitdroging te voorkomen. Hij moet vannacht blijven en morgenochtend belt hij hoe het gaat. Als hij dan goed is opgeknapt, mag hij morgen rond 13:00 uur naar huis.
Ik hoop echt dat mijn kleine stoere Patsertje opknapt en lekker mee naar huis kan morgen. Duimen jullie mee? Plummetje loopt hem de hele dag al te zoeken en te miauwen, zo sneu!