gosh ben blij dat ik dus niet als enigste zo denk.....dacht al hier krijg ik reacties op maar nee.....
xvanity22
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-09 23:26
Ik vind het wel grappig, gewoon ff lekker extra met je dieren bezig te zijn. Onze hond vind het ook heel leuk
MerelxG_R
Geplaatst: 02-10-09 23:27
Niks. Mijn hond krijgt alleen iets extra's op zijn verjaardag, verzorgpony krijgt bij elke keer iets als ik kom en de konijnen krijgen ook niks extra's want ze krijgen al vaak genoeg iets bij hun voer.
ik ga met me hond de dogwalk op schevenigen doen ! en me parkiet die krijgt een snoepstok (kreeg die zowiezo wel ) me ratten krijgen brinta ookal moeten ze afvallen
vind dierendag wel leuk. beetje extra verwennen kan geen kwaad
Ik doe niks extra's toevallig is er nu een goeie aanbieding en krijgen de katten daardoor vrij duur speelgoed maar anders had ik het niet gekocht.
ellepel
Geplaatst: 03-10-09 00:40
ik ga zondag een flinke buitenrit maken. vind poown vast leuk met allemaal vreemde paarden die mee gaan, en naar de manege waar alle kindertjes roepen dat ie zoooooo mooi is! schep muesli na afloop en zijn dierendag is ook compleet.
voor mijn konijnen ,cavia's en de poes heb ik een extra wortel en bakje vlees en dan vind ik het wel prima.
ohw ja...ik zelf eet patat..da's mijn dierendag traktatie
Tja, dierendag = m'n verjaardag Gewoon een feestje dus, de honden krijgen een bot ofz. ?
annepaardoes
Geplaatst: 03-10-09 01:04
Het is hier ook elke dag dierendag. En ik heb zondag een wedstrijd met mijn hond dus hij zal ook nog eens aan de bak moeten En dat nog wel op dierendag..
amy_leftover
Geplaatst: 03-10-09 01:24
mijn katten hebben zich vanavond alvast voorzien van een lekker maaltje (lees: beleg en boterhammen, die ze zorgvuldig uit de prullenbak hebben gevist) die krijgen dus niks extra's meer zondag
zonder gekheid, ik doe nooit echt aan dierendag Ze krijgen vaak genoeg wat extra's/lekkers
Oh nee, hier doe ik ook echt niet aan. Ook bij ons is het dagelijks dierendag, de beesten hebben niks te klagen. Gewoon commercieel gedoe, net zoals valentijnsdag, moederdag of vaderdag enz. Onzin dagen wat mijn betreft
Hier ook helemaal niks. Of nou ja, niks. Hun dagelijkse hoeveelheid voer en vers water, zoals iedere dag
Erna_
Geplaatst: 03-10-09 10:08
Hetzelfde als elke andere dag.
Ik probeer het voor mijn dieren elke dag dierendag te laten zijn
Mars
Geplaatst: 03-10-09 10:09
Net zoals Joyckuh zegt: normale verzorging. De cavia krijgt al meer dan voldoende, onze kruising angora kan niet zoveel hebben (ivm darmproblemen) en onze hond heeft deze week al een nieuwe kluif gekregen. Hier dus ook geen extra verwennerijtjes, ik ben liever het hele jaar normaal goed voor mijn dieren.
Rodo_
Geplaatst: 03-10-09 10:10
Mijn konijn krijgt vaak iets lekkers Maar toch omdat het dan morgen dierendag is, ga ik gewoon konijnensnoepjes kopen ofzo haha xD
Nijnteee
Geplaatst: 03-10-09 10:10
Bij mij worden ze eigelijk elke dag wel verwend. Maar ze krijgen toch nog iets extra's
Ik geef mijn paarden een lekkere wortel en een extra poetsbeurt, ze worden al genoeg verwend. Meer doe ik niet eraan.
Uppojono
Geplaatst: 03-10-09 10:17
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen zijn/haar dier elke dag uitgebreid verwend.. Mijn paarden hebben het zeker niet slecht, maar 1 keer per jaar, kan er best iets extra's af. Lekkere dingen meenemen, uitgebreid poetsen en knuffelen.. En honden meenemen in de auto en ergens anders gaan wandelen..
eh, ik geef ze wel een extra wasbeurt, vooral het afdrogen met de handdoek vinden ze zo lekker. Verder worden ze hier al teveel verwent, inmiddels is het een gewoonte geworden om een worstje te krijgen, elke keer als een van de baasjes naar de koelkast loopt. Dus of het nou slim is om nog meer worstjes te geven
Oh en ons hele huis staat al vol met manden, speelgoed waar ik over struikel en een flinke hoeveelheid rondslingerende botten zijn al aanwezig.
Joyckuh
Geplaatst: 03-10-09 10:22
Maar de vraag is, moet dat per se met dierendag? Net als valentijnsdag, dan ga ik echt niet met vriendlief uit eten, behalve dat er nergerns plaats is, vind ik dat meteen zo'n moetje... Ik doe het liever vrijwillig en niet omdat heel Nederland vind dat dierendag op 4 oktober is