Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blokje schreef:Hoop het ook.
Zat na het praten met dat kindje. Gewoon te trillen op me stoel zo boos. Snap het echt niet. Heb zelf een cavalier king charles. Nog NOOIT heeft een kindje hem alleen uit gelaten. Ik ga altijd mee. Hij is super lief me neefje van 2 wandelt met hem (ik ga altijd mee) maar het zou echt niet in me op komen om een kind alleen op pad te laten gaan.
Abeltje77 schreef:blokje schreef:Hoop het ook.
Zat na het praten met dat kindje. Gewoon te trillen op me stoel zo boos. Snap het echt niet. Heb zelf een cavalier king charles. Nog NOOIT heeft een kindje hem alleen uit gelaten. Ik ga altijd mee. Hij is super lief me neefje van 2 wandelt met hem (ik ga altijd mee) maar het zou echt niet in me op komen om een kind alleen op pad te laten gaan.
Oh!
King Charles is mijn wil-ik-ooit-hebben-hondje.....
XoNo schreef:Zo'n kind moeten ze er met een Duitse dog op uitsturen. Kijken of het nog zo makkelijk gaat
Nee, ik vind het sowieso te triest voor woorden dat dat kind alleen op straat loopt, zonder toezicht. Nog triester dat het kind er met de hond op uit wordt gestuurd.
Lotte1990 schreef:Kinderen krijgen tegenwoordig veeeeel te vroeg de verantwoordelijkheid over dieren. Kleintjes die met kittens gooien, zeg je 'niet doen, dat doet zeer' zeggen ze: nee hoor dat vinden ze lekker. Kind snapt er gewoon nog niks van en poesjes moeten het ontgelden
Afwaszeep in de ogen spuiten, hele ogen ontstoken.
Kinderen hebben gewoon nog niet het besef en het verantwoordelijkheidsgevoel. Prima dat beesten en kinderen samen gaan, maar alleen onder toezicht..
blokje schreef:XoNo schreef:Zo'n kind moeten ze er met een Duitse dog op uitsturen. Kijken of het nog zo makkelijk gaat
Nee, ik vind het sowieso te triest voor woorden dat dat kind alleen op straat loopt, zonder toezicht. Nog triester dat het kind er met de hond op uit wordt gestuurd.
Ja of met een Cane Corso ofzo.