Daarnaast plast ze (logischerwijs) ook veel meer. Nadeel is dat ze dit niet alleen op de bak doet, maar ook op de bank of op de grond. Liefst in de woonkamer.
Dit heeft ze nooit gedaan. Ze eet gewoon goed, ontlasting ziet er goed uit, plassen gaat niet moeilijk en zit geen bloed bij. Ze speelt nog gewoon.
Ze krijgt voornamelijk vers eten (Carnibest, rundvlees of Haaksbarf) en 1 of 2x per week brokjes (als ik vergeten ben voer uit de vriezer te halen

Achtergrond info over de kat: ze is nu 5 jaar bij mij. Ze is gehandicapt. Ze heeft oorontsteking gehad die naar binnen toe is doorgebroken en daardoor is een deel van de hersenen beschadigd.
Hierdoor ziet ze slechter, heeft ze niet zo'n best evenwicht en ziet en hoort dingen ook niet aankomen.
Ze is altijd een gemoedelijke kat geweest. Was blij met eten en aandacht en liep altijd lekker in huis te rommelen.
Verder heb ik nog een kater van 2 en een kitten van 5 maanden. Ze speelt wel met hen, maar zoekt ze niet echt op. Ik merk de laatste tijd dat ze liever wat rust heeft en niet zoveel meer van ze kan hebben.
Ik ga uiteraard de dierenarts bellen, maar zou graag wat ideeën of ervaringen horen van mensen.
Ik zit zelf aan suikerziekte te denken.