Kitten weggelopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kitten weggelopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:34

Hoe groot is de kans dat ie nog terug komt? := Geen idee hoe oud hij is, hij was nog geen kilo, en hij is pas 2 dagen in huis.

Hij zal wel niet meer terug komen denk ik? We hebben al gezocht maar hij is redelijk klein en hij kan in elke tuin zitten.. Die vind je nooit. :=

Caira

Re: Kitten weggelopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:46

weet je zeker dat hij naar buiten is gekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:48

:j
Hij is altijd heel aanwezig, rent achter z'n eigen staart aan, springt tegen het raam op.. :+

Was het raam vergeten dicht te doen, stond net op een kiertje.. Is natuurlijk net genoeg. |o

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:52

Tja... Deur open houden staan, briefjes ophangen misschien na een tijdje. Al denk ik dat ie na 2 dagen niet snel terug zal komen...

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:53

Tja dat wordt dan toch zoeken hoor. En bel bij alle buren aan met de vraag of je even in hun tuin mag kijken of je kitten daar zit. En roepen. Ook al heb je hem pas twee dagen, misschien reageert hij toch op je stem. Ik zou dus niet achter de computer kruipen en me afvragen of tie wel terug komt. Meid, ZOEKEN!
En je kan ook altijd nog briefjes in de bus gooien bij de buren met de vraag of ze willen uitkijken naar je kitten. Met goede beschrijving en foto! En toch maar even oppassen met open deuren en ramen; je weet nu hoe snel hij weg kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 14:01

Deur staat idd al open. Ben al ff wezen zoeken en heb ook geroepen, maar kwam niks aanlopen. ;) Het is ook echt een klein bolletje wol, die zie je niet even snel. :=

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:36

Als de kitten mensen gewend is, zal hij ze misschien ook gaan opzoeken als hij koud en eenzaam is. Amivedi inschakelen en briefjes ophangen dus, en in de buurt aanbellen bij mensen om te vragen of ze hem hebben gezien. :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:39

Anthea schreef:
Deur staat idd al open. Ben al ff wezen zoeken en heb ook geroepen, maar kwam niks aanlopen. ;) Het is ook echt een klein bolletje wol, die zie je niet even snel. :=

Terug naar buiten en zoeken tot het donker wordt! Hij zal niet uit je pc komen kruipen.
dichtstbijzijnde dierenartsen bellen. Is hij gechipt?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:41

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 10-02-22 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:15

Je zou toch verwachten als iemand je kitten vindt dat ze dan wel briefjes ophangen ergens dat ze een kitten gevonden hebben...
Daar zou ik dus ook een beetje op letten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:18

Amivedi en Dierenarts bellen en direct gaan zoeken, neem een knisperend zakje met snoepjes mee.
Briefjes ophangen en de hele straat vragen of ze in hun achtertuin willen zoeken en een pamflet geven met je naam en nummer erop zodat ze je later nog kunnen bellen als ze je katje zien.
succes!!!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:24

idd amivedi bellen, dierenarts, dierenambulance (hebben misschien wat opgehaald!) dierenasiels in de buurt. in regio den haag heb je nog iets waar je je kat kan opgeven als deze vermist is, weet niet waar je woont?
overal flyers ophangen, in de buurt in de bus doen, in de supermarkt op zo'n briefjesbord kijken en/of briefje op hangen.

mijn kitten (nouja, inmiddels al 5 maanden oud, maar komt normaal nooit buiten) was vorige week ook weg, heb me rot lopen zoeken! alles en iedereen meteen gebeld. gelukkig hebben we haar heel snel weer gevonden, maar heb meteen iedereen gebeld die ik kon bedenken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:44

We bellen morgen de amivedi. Hij is idd heel aanhankelijk, alles en iedereen kan hem zo meenemen, leuk voor kids. := Morgen hangen we wat briefjes op in de supermarkt enzo. :j We hebben nog gezocht maar niks gevonden.

Omdat we hem nog maar net hebben heb ik ook niet zo'n duidelijke foto's..

Afbeelding
http://img2.imageshack.us/img2/863/dsc03121e.jpg

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:45

Waarom niet nu bellen? Amivedi is 24 uur per dag bereikbaar.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:46

haha hij lijkt wel op die van mij, ook qua tekeningen enzo. maar die van mij is toch echt van mij, en zit lekker binnen :P

succes met zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:51

Rijswijk is ook iets te ver voor hem denk ik :')

Weet je dat zeker cayenne? Ik moest een keer een andere tijd terug bellen omdat het na 5 uur niet meer kon oid..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:53

Heb je 'm nog gevonden of issie nog steeds kwijt?

Nog geen kilo trouwens, dan is 'ie een week of 7, 8 (de kitten hier is 8 weken en weeg precies een kilo). Je kat was ook nog niet geënt zeker?

Nog wat tips: hang briefjes op lantarenpalen, bij de supermarkt, doe ze in de bus bij je buren/in de straat en vertel iedereen dat jij je kitten zoekt.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:29

Ik denk toch wel een week of 10-12, hij woog nog geen kilo omdat hij redelijk mager was, zat ook onder de vlooien. Vondeling. ;)

We hebben al 'flyers' opgehangen, staat op buurtlink, amivedi.. Denk niet dat ie nog terug komt. :n

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:42

als je hem 2 dagen in huis hebt luisterd hij zeker ook nog niet naar zn naam!???

de mijne is voirge week uit het raam gevallen van 1 hoog! ook toevallig het raam open, gelukkig komt hij erg snel op zn naam dus dat was wel boffen!!

misschien kan je op marktplaats bij vermiste en gevonden dieren een advertentie maken! daar kijken ook veel mensen op!

maar als hij echt nog zo klein is heeft hij vast ergens in een tuin voor de deur gezeten en mensen vonden het zielig en hebben hem in huis genomen! misschien kan je de deuren in je straat even langs gaan! wellicht zit hij daar bij iemand binnen die het zielig vind om hem weer naar buiten te doen! ;)

het is een idee :P

succes!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:35

Heb je inmiddels je kitten alweer terug?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:40

:n
Jammer, niks aan te doen.. Heb flyers opgehangen, amivedi gebeld, rond gevraagd, beloning voor de vinder.. Leverde niks op. :n

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:45

vondeling zei je? 2 dagen in huis? nog geen kilo (dus ongeveer 7 weken..) misschien terug naar moeder ;)?

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:49

Ja dat dacht ik ook smurffie, gezien het een vondeling is, is het best mogelijk dat hij weer terug is naar zijn echte huis ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:56

Ik denk niet dat hij een huis had, hij was erg mager (en echt 10-12 weken hoor, we hebben eerder kittens gehad) en zat onder de vlooien.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:13

Dat hij geen thuis had bij een mens of iemand die van zijn bestaan wist maakt niet dat hij geen moeder had en dat de plek van zijn nest zijn "thuis"is ;)