Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eppie38 schreef:Ik ben al jaren helemaal stapel op die kleintjes en jack russels.
Heb er ondertussen heel wat.
mijn zorgkindje is Chichi die is zo klein altijd koud enz.
Jawel hoor als ze mee is til ik haar en heeft ze kleding aan als het frisjes is, nee ze is zeker geen accessoire en die kleding is al duur zat maar echt noodzakelijk.
overigs had ze van mij wel groter mogen zijn, ze weegt 1300 gram en je had er net zo goed een baby bij kunnen nemen.
Is zo vals als de p.... en wil vechten met iedereen die langsloopt.
Leuk hoor ahum, ik kan niet zonder haar maar zou nooit meer aan zon klein hondje beginnen.
eppie38 schreef:Ik ben al jaren helemaal stapel op die kleintjes en jack russels.
Heb er ondertussen heel wat.
mijn zorgkindje is Chichi die is zo klein altijd koud enz.
Jawel hoor als ze mee is til ik haar en heeft ze kleding aan als het frisjes is, nee ze is zeker geen accessoire en die kleding is al duur zat maar echt noodzakelijk.
overigs had ze van mij wel groter mogen zijn, ze weegt 1300 gram en je had er net zo goed een baby bij kunnen nemen.
Is zo vals als de p.... en wil vechten met iedereen die langsloopt.
Leuk hoor ahum, ik kan niet zonder haar maar zou nooit meer aan zon klein hondje beginnen.
Limoen schreef:Ik ben 16, heb een hondje van chihuahua formaat. Als ze mee de stad in gaat op zaterdag middag ofzo doe ik haar wel in haar tas. Anders wordt ze platgetrapt.
.
Abeltje77 schreef:@Limoen: Maar hoe doe je dat dan als je later op jezelf gaat wonen en gaat werken?
suuzepuus schreef:Limoen schreef:Ik ben 16, heb een hondje van chihuahua formaat. Als ze mee de stad in gaat op zaterdag middag ofzo doe ik haar wel in haar tas. Anders wordt ze platgetrapt.
.
waarom laat je je hond dan niet thuis?? dat doen andere mensen toch ook..... ik neem mn hond echt niet mee een drukke winkelstaart in. ik snap niet waarom dat met zo'n ..... wel normaal zou zijn.
Pollewoppy schreef:Ik denk dat het heel verschillend is.
Voor sommigen is het inderdaad meer een accessoire, terwijl het voor anderen gewoon een hond is en ook hond kan zijn. Feit is natuurlijk wel dat die kleintjes makkelijker als 'accessoire' te houden zijn. Zulke mensen schaffen minder snel een grote hond aan. Maar er zijn ook zat echte hondenliefhebbers die een klein ras zoals de chihuahua hebben en het volledig hond laten zijn