Boomy is een vlinderhondje gekruist met nog wat. En hij wordt 12 november 16 jaar. Hij is zo goed als doof en blind, maar maakt zich nog goed uit de voeten.
Qua blindheid heeft hij nergens last van, zie geen verschil met toen hij nog wel zag.
Qua doofheid is het irritant, hij hoort ons dus niet, maar dat maakt in principe niet uit.
Het zit nu dus zo.. Hij kreeg 3 weken geleden last van zijn linkerheup, dan had hij pijn en kon hij zijn pootje niet gebruiken.
Mijn ma is toen met hem naar de dierenarts geweest, en zij had het over slijtage, maar met pijnstillers kon het nog wel even.
Ik wou Boomy afgelopen nacht een nachtje bij mij hebben ivm dat ik vandaag pas om 15u moet beginnen.
Komt ze hem nu net ophalen, en ze vertelde dat ze vamiddag met hem naar de dierenarts wou om hem af te laten maken. Maar ik heb gezegd dat ik dat vandaag nog niet wou.
Aangezien hij nog heel erg speels is, en als ik hem uitlaat dat hij mij meesleurd en dan graag zoals 'vroeger' wedstrijdje wilt doen met hollen, en dan pakt hij de riem en speelt hij er ook mee.
Maar dat is ook in huis, hij is zo gek als een deur zoals altijd

Bij mij is hij altijd zo levendig en speels, maar bij mijn moeder totaal niet.
Hij had gisteren en vandaag ook GEEN pijnstiller op, want die was ze vergeten mee te geven, en er was ook niks met zijn heup/pootje aan de hand.
Ik weet hij wordt al 16 is een mooie leeftijd

Maarrrrrr ik persoonlijk vind dat zijn tijd nog niet is gekomen. Morgen heb ik hem weer, alleen dan de gehele dag ivm dat ik vrij ben, wil dan naar stal en het bos (hij vindt het echt schitterend om dan mee te gaan)
En ik moet dan een keuze maken van mijn moeder.
Maar als ik dit zo omschrijf wat denken jullie?
Groetjes Lin