Kom ik thuis, zie ik buurman hevig bij iedereen aanbellen met een hondje aan een touwtje... Dus ik even geopperd met het diertje naar de dierenarts te gaan. Even kijken of het dier gechipt is. Dat mocht ik zelf gaan doen van de buurman

En gelukkig was het dier gechipt. Ze heet Amber, en er stond een telefoonnummer bij. Da-assistent bellen, en nog eens belen, en nog eens bellen, maar de beste mensen namen de telefoon niet op. Dus ik werd gevraagd of ik haar mee wilde nemen of daar wilde laten. Ik Amber dus meegenomen, en thuis nog een aantal keer gebeld. Tot ik op het zeer heldere idee kwam om het telefoonnummer eens in google in te voeren... En ja hoor, 4 hits!!! Met naam en toenaam en adres erbij! Dus ik een briefje bij die mensen door de deur gedaan (Zijn blijkbaar niet thuis, want doen de deur niet open als ik aanbel en nemen de huistelefoon niet op) dat Amber bij mij is af te halen

En nu zit ik dus met een heel leuk hondje opgescheept tot ze thuis komen

Ze is goed opgevoed, luisterd prima, en is echt cute

Ligt nu aan mijn voeten te slapen

Maar wat ik niet snap: waarom geen 06-nummer of achternaam als je je diet chipt? Alleen ene telefoonnummer was er bekend, en de naam van het dier... Het is dta ik op t idee van google kwam, maar anders was ik blijven bellen