Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anjaatjuh schreef:Ooit verdiept in de ridge back?!is officeel een jachthond in afrika daar jagen ze op leeuwen!je kan met slipketting proberen maar die moet je om weten te doen dat is niet zomaar ketting door oog hale en omdoen nl ,geeft hij dan een ruk trek je hem flink terugSlipketting is beter dan zo riempje op om neus
Chiqa schreef:Heb je na die puppencursus dan geen vervolgcursus gedaan? (Bv sociale huishond of G&G??)
Je weet toch wel dat een RR een hele andere benadering in de opvoeding vergt dan elk willekeurige ander hondenras?
Want dat is me niet geheel duidelijk in je verhaal.
anjaatjuh schreef:Ooit verdiept in de ridge back?!is officeel een jachthond in afrika daar jagen ze op leeuwen!je kan met slipketting proberen maar die moet je om weten te doen dat is niet zomaar ketting door oog hale en omdoen nl ,geeft hij dan een ruk trek je hem flink terugSlipketting is beter dan zo riempje op om neus
Adil18 schreef:Waarom de oplossing gaan zoeken in andere riemen als er duidelijk sprake is van een verstoorde communicatie tussen hond en baas. De hond heeft te luisteren, onafhankelijk van de riem...!
Opnieuw cursussen, je bent nooit te oud om te leren, en de hond ook niet. Het is makkelijker op jonge leeftijd, maar jouw hond is ook nog zo jong, je kunt nu nog een hoop redden!
Ehm, ik zou alleen wel jouw huidige riem weg doen...Die zou ik voor geen enkele hond gebruiken, ondingen...!![]()
Yamcha schreef:Adil18 schreef:Waarom de oplossing gaan zoeken in andere riemen als er duidelijk sprake is van een verstoorde communicatie tussen hond en baas. De hond heeft te luisteren, onafhankelijk van de riem...!
Opnieuw cursussen, je bent nooit te oud om te leren, en de hond ook niet. Het is makkelijker op jonge leeftijd, maar jouw hond is ook nog zo jong, je kunt nu nog een hoop redden!
Ehm, ik zou alleen wel jouw huidige riem weg doen...Die zou ik voor geen enkele hond gebruiken, ondingen...!![]()
Heb TS een pb gedaan met een adres waar ik van weet dat ze heel erg goed zijn, en serieus trainen, met respect en eerlijkheid naar de hond toe
Gaat goedkomen denk ik