Ik heb sinds gisteravond twee kittens in huis... een kater en een poes.Zie de foto's hieronder:Ik ben nog op zoek naar leuke namen voor deze twee ondeugende kittens.Suggesties zijn welkom.
Ik heb geen namen, maar ik weet wel dat ze ontzettend leuk zijn Hoeveel weken zijn ze? Ze zien er al lekker op hun gemak uit in je huisje
pinda en kaasstroop en wafel .borrel en noot en enz enz .wat ik ook heel leuk vind is ....de jouwe / de mijne
Kees en Karel! Piet en PukFlut en Prut.Tjaa ik ben niet zo goed in ahm. leuke namen. Wel erg leuke foto's wat eeen schatjes!!
Hou je van korte namen,of van iets romantisch?Ik hou zelf wel van namen als Avelanche en Romaric.Veel plezier met deze 2 schatjes!
Euh...namen...ff denken...* zoekt *Kijk hier maar:http://www.katten-namen.nl/namen.htmlEn ze zijn echt te lief...de kater is echt stoer!Voor wie het vroeg, de kater is van mei en het poesje van juni.
Weet dat beest veel Ik heb zelf zowel een vrouwelijke Tommie gehad als nu een vrouwelijke Grover Maakt ze helemaal niks uit
ik vind zoek een beetje aparte naam...het liefst engels ofzo. verder mag het ook wel lang zijn.. de kater is van 10 mei...en de poes is van 2 juni ze zijn zo ondeugend haha maar de kater is heeel STOER....dus die moet ook wel een beetje een stoere naam hebben.en de meid is echt zo'n tutje....liefst engels.
nee das nederlands....daarom kom ik er niet uit...me vriendin haar kitten (marlies ik gebruik je kittens naam even als voorbeeld) heet Skylar..... dat vind ik al veel mooier klinke.