Op een gegeven moment was het heel duidelijk te horen, en toen ging ik op mijn hurken zitten riep hem een keer en hij kwam er gelijk aanlopen, ik kon hem zo oppakken, hij was inimieni en gitzwart!
Zo heb ik hem eerst maar even wat melk gegeven, en wat brokjes geweekt in water omdat de brokjes van onze katten veels te groot waren voor hem. Hij was eerst even bang, maar op een gegeven moment werd hij wel rustiger. Toen ben ik dus op bed gegaan.
Mijn ouders slapen beneden, en het katje zat de hele tijd te miauwen dus heeft mijn moeder hem maar naar binnen gelaten en samen met ons maltheeuws leeuwtje in de achterkamer gedaan.
Hij werd gelijk rustig van onze hond, en ging op een stoel liggen slapen.
De volgende dag zijn we met hem naar de dierenarts gereden om te kijken of hij een chip had, maar dat had hij niet. Ook was er niemand die hem als vermist opgegeven had. Alleen had hij wel een stuk van zijn staart af wat de DA niet vertrouwde. Ze heeft hem even onderzocht en kwam tot de conclusie dat hij geopereert moest worden anders kon de ontsteking in zijn ruggenmerg komen waardoor hij dood zou gaan. De kosten van de operatie zouden zo rond de 60,70 euro liggen. Dus het was de keus hem naar het aziel brengen of zelf houden en laten opereren. Ik hem er dan voor gekozen om het te laten opereren. Ik had dus een afspraak gemaakt voor vanochtend, en inmiddels is hij weer thuis. De operatie is goed verlopen en hij heeft nog een klein staartje.
Ik voel me nu best wel een mama, heb hem gelijk whiskas maaltijdzakjes opgehaald, speelgoed muisjes, een knal groen halsbandje met frustels, en voor de eerste paar weken mag hij nog even op de kattenbak. Het word vast en zeker een verwende kat!
We denken dat hij uit de auto gezet is, omdat hij ook een verwonding had aan zijn staart en de operatiekosten wel erg duur zijn. Mochten de eigenaren zich nog melden dan moet hij natuurlijk wel weer terug,

Hij is 3 maandjes oud en zijn naam is trouwens Onyx, omdat hij gitzwart is en gewoon heel speciaal.